  • Data: 2018-09-24 17:28:34
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: Adi <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2018 o 21:54, HF5BS pisze:

> [...]
    > przecież od swego zarania Plus. I która nieco psim swędem bardziej tu ma
    > miejsce, niż na *.gsm...
    > Podobnie jest z przekierowaniami - nomad <=> komórka (Przy okazji: jeśli
    > czyta mnie ktoś ze Sferii, to powiem - uważajcie, bo nie będę tolerować
    > zrywania połaczeń za przekroczenie strefy na nomadzie, jeśli całe
    > przemieszczenie telefonu nastąpiło ze stołu, do ucha, razem ok. 50 cm;
    > ale jestem, bo abo płacę 6.90 za roczną lojalkę [koszt zrywki rzędu 150
    > PLN] i mam 60 minut, nigdzie nie mam tak tanio, za to co dostaję).

    arte
    > http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-mix
    > Wprawdzie nie ma na stronce na zwykłego Plusa, ale spróbuj, może
    > zadziała...
    > (czyli jest inny kod, niż na zwykłe przekierowania)

    To jest telefon służbowy na abonament. Kody na kartę nie działają.
    W aplikacji Plus online nie ma opcji poczty głosowej.
    Kody 002, 61, 62, 67 oraz sms pod nr 2601 nic nie dają.
    Dlatego miałem włączone przekierowanie na zapowiedź słowną -
    przepraszam, jeśli możesz zadzwoń później.
    Nie używałem i nie używam poczty głosowej bo i tak nikt się nie nagrywa
    lub robi to ktoś bardzo sporadycznie.