  • Data: 2022-01-02 03:15:44
    Temat: Re: tv do kompa 65 czy 75 cali
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:61d0de54$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > A normalnych telewizorów nie było? :)

    tzn?

    > Samsung choć produkuje dobre matryce

    jak mu się chce. Widać w tym roku wkroczyli księgowi.

    > to nie nauczył się produkować
    > procesorów wizyjnych i w rzeczywistości oferują klientom tylko
    > design i marketing. W podobnej cenie, może 2-3 stówy drożej można
    > kupić TV Sony lub LG, który jakością obrazu dystansuje tego
    > Samsunga.

    nie ufam Sony odkąd zobaczyłem luźne ekrany i robaki w matrycach.

    > Zwróć uwagę na obraz szybko poruszających się obiektów. Zwłaszcza
    > w grach komputerowych jasnych obiektów na ciemnym tle.

    Nie drażni mnie to. Nie zauważam tego. Kilka razy próbowałem.
    Musiałby ktoś pokazać palcem.

    Po przeczytaniu miliona reviews wnioski pokuntrolne.

    - tv musi mieć full array i wyciemnianie inaczej czerń będzie blada.
    - to nie są tanie rzeczy.

    - następny tv kupię OLED

    Moje telefony miały priorytet OLED i jestem bardzo zadowolony.

    a Samsungowi kij w oko, że obtanił matryce. Rocznik 2019 miał kontrast
    5,650 a 2021 ma 3,811.

    https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/ru7100
    https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/au8000

    --