  • Data: 2009-07-04 08:34:19
    Temat: Re: uPD765 - data separator
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jul 2009 23:30:43 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:
    >fajny schemat, dzięki, ale się nie przyda, całą ciężką robotę wykonuje
    >WD8216/8, a o to mi właśnie chodziło...

    http://3.bp.blogspot.com/_PittWmnYzvg/SN_r9aiwfNI/AA
    AAAAAAAK8/LKHqv3p-pxc/s1600-h/mini85-dsk.png
    I caly komputer, choc FDC tylko powyzej.
    http://bitsnbikes.blogspot.com/2008_09_01_archive.ht
    ml

    Tu tez mamy specjalny scalak, o dziwnym numerku 9216 :-)
    prekompensacji nie ma, ale to proste bylo.

    >nie ma Ktoś schematu na elementach dyskretnych?

    Odkad pamietam to sie takiego scalaka dawalo, ale ja to mlody jestem
    ;-)

    Moze gdzies ci sie uda odszukac opis do intela 8271 - poprzednia
    generacja, moze tam bedzie opis separatora bez scalakow.
    Tylko uwazaj, bo moze byc FM a nie MFM.

    A tak w ogole .. po co ci to ? Muzeum zakladasz, czy ZUS chcesz
    oczarowac ?

    J.