  • 1. Data: 2009-01-14 09:14:10
    Temat: w radio o harlejowcach
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    dziś (śr, 14.01.09, 21:00), tu:
    http://www.polskieradio.pl/trojka/klub/?d=20090114

    --

    pozdr
    pj
    gsx1300

  • 2. Data: 2009-01-14 09:23:48
    Temat: Re: w radio o harlejowcach
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message
    news:gkkad9$6rm$1@inews.gazeta.pl...

    > dziś (śr, 14.01.09, 21:00), tu:
    > http://www.polskieradio.pl/trojka/klub/?d=20090114

    Po porannej zapowiedzi raczej nie wyslucham, ciekawym jednak czy zdziwia czy
    rozsmiesza. Mozna liczyc na komentarz "po"?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 3. Data: 2009-01-14 09:44:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > dziś (śr, 14.01.09, 21:00), tu:
    > http://www.polskieradio.pl/trojka/klub/?d=20090114

    Uff, myślałem że o nas.

    ATSD klub Trójki mnie wkurza - tematy po łebkach, za duzo muzy, za mało
    wypowiedzi słuchaczy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 4. Data: 2009-01-15 15:11:21
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > ciekawym jednak czy zdziwia
    > czy rozsmiesza. Mozna liczyc na komentarz "po"?

    A widzisz!

    Audycja była na kanwie wydania tego: http://www.harleymojkumpel.pl/

    Pan Wojtek (chyba jednak, jak zwykle) "dał radę" prezentując ideę. W
    przeciwieństwie do niekumatego w temacie (ukłon, że sam się "przyznał"
    od razu), "uduchowionego" jak zwykle, red. Bugalskiego.

    Można się - co częste tu na preclach - podśmiewać z dzisiejszych
    harlejowców (de facto sami goście audycji to robili), ale przekaz Pana
    Wojtka, przynajmniej tak jak ja go odebrałem słuchając audycji, jest
    uniwersalny. Chyba nawet adekwatny do tego co, szczególnie ostatnio, tu
    na preclach widzimy.

    Dla niektórych harley (/precle) to nowa zabawka, którą użyję zgodnie z
    nowymi trendami= lepszy / głośniejszy / droższy/ gadżety/ kasa.

    Dla innych harley (/precle) to jedynie (albo "aż"!) środek do dotarcia
    do grona podobnie myślących ludzi. Do tych, którzy po wielu latach okażą
    się PRAWDZIWYMI kumplami.

    http://tinyurl.com/92ezsy

    --

    pozdr