  • Data: 2023-05-28 05:26:40
    Temat: Re: upgrade Xeon E5-1620 v3
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:u4pja2$v6g$2$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > dużo większy sens bedzie miało kupienie karty graficznej czy
    > zmiana platformy na taką, która wspiera sprzętowo to co chcesz
    > robić
    >
    > hevc (kaby lake i nowsze) albo NVENC od nvidii
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_NVENC

    ok znalazłem kiedyś na śmietniku taką kartę

    NVIDIA Quadro M4000

    https://www.techpowerup.com/gpu-specs/quadro-m4000.c
    2757
    https://www.ebay.co.uk/itm/225567616934

    Dołożyłem do tego kompa z Xeonem. Wygląda, że Handbrakę jej używa.
    Z około 70 klatek/s 1080p zrobiło się około 130kl/s

    dla mnie bomba

    Tylko pojawił się problem bo dwie karty graf Nvidia nie chcą działać
    razem. Pojawia się wykrzyknik w devices naprzemiennie jak odinstaluję
    drugą.

    Zainstalowałem sterowniki dla GT1030 i M4000 no i zawsze jednej nie
    pasuje sterownik od drugiej.

    Czy można mieć w ogóle dwie Nvidie w jednym pc bez konfliktu?

    Zauważyłem też że MPC HC z jakiegoś powodu nie korzysta z M4000 i
    wszystko spada na procesor który nie wyrabia z odtwarzaniem 2160p.
    To lipa.

    --
    Piter

    za Tuska nie mieliście Tik Toka