  • 11. Data: 2009-02-17 22:02:19
    Temat: Re: używana drukarka laserowa sieciowa
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 19:49:05 +0100, Mirosław Butajło napisał(a):

    > Szukam używanej drukarki laserowej sieciowej . Tylko nie GDI bo będzie
    > chodzić pod Linuxem a z GDI różnie bywa pod Linuxem. Myślałem o jakies hp
    > bo jest chyba najłatwiejszy dostęp do tonera ? Co powiecie o HP 1200n ?

    HP LJ 4050 + karta sieciowa. Tanio, solidnie i nie do zarżnięcia.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 12. Data: 2009-02-18 07:08:18
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 17 Lut, 20:44, Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy do tej drukarki dosypuje sie tylko proszek czy wymienia cały toner ?
    > Na ile starczy beben ?
    >
    > --
    > Dzięki za pomoc

    1. printserwer wbudowany, można możliwości tej drukarki rozbudować o
    druk przez światłowód, RFID, WIFI wszystko w formie karta rozszerzeń
    2. bęben starcza na 30000 str. , można dosypywać toner, zamienniki sa
    dostepne łatwo i tania - 200zł za 25 tys, 180zł za 10 tys. stron
    wiecej info http://www.lexmark.pl/lexmark/product/home/882/0,697
    0,846391_653399458_468864882_pl,00.html?tabId=1

  • 13. Data: 2009-02-18 19:02:02
    Od: Mirosław Butajło <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Feb 2009 08:08:18 +0100, Andrzej <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wiecej info
    > http://www.lexmark.pl/lexmark/product/home/882/0,697
    0,846391_653399458_468864882_pl,00.html?tabId=1

    Ile kosztuje bęben ?
    --
    Dzięki za pomoc

  • 14. Data: 2009-02-19 14:17:34