-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: stoowa <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: wbudowane piloty do bram w samochodach? ( np mercerde clk)
Date: Mon, 28 Sep 2009 21:45:03 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <h9r3ne$jp3$1@news.onet.pl>
References: <h9nclm$e4v$1@inews.gazeta.pl> <h9nslb$2sc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<4...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087207050202.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1254167086 20259 87.207.50.202 (28 Sep 2009 19:44:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Sep 2009 19:44:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 090831-0, 2009-08-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:572152
[ ukryj nagłówki ]Piotr Gałka pisze:
>
> Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> news:h9nslb$2sc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Większość popularnych pilotów do sterowania (faac, uniwersalne itp)
>> działa w systemie keyloq, i do danej bramy (sterownika) można użyć
>> dowolnego pilota w tym systemie - pilot ma swój nr, w sterowniku
>> włącza się funkcje "ucz się pilota", na pilocie naciska właściwy
>> guzik, i już sterownik używa danego pilota (lub wręcz danego guzika z
>> danego pilota). Tą metodą można zaprogramować jeden pilot
>> wielo-guzikowy do sterowania wielu urządzeń.
>
> Jeśli pilot ma zmienny kod to takie "uczenie się pilota" powinno być
> niemożliwe.
> Skoro jest możliwe to oznacza, że ktoś coś zrobił źle, baaardzo źle, bo
> daje złudzenie, że coś jest zamknięte, gdy nie jest.
> P.G
jesli do autoryzacji wykorzystamy tylko czesc stalokodowa to zadziala...
tylko po co wtedy cyrk z calym kodowaniem zmiennym ?!
Zgadzam sie z przedmowca... jesli takie nauczenie sie pilota zadziala
znacyz ze nasz system jest do bani... a przynajmniej jest malo bezpieczny...
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.09 22:33 Marek Lewandowski
- 29.09.09 05:31 William Bonawentura
- 29.09.09 07:41 Piotr Gałka
- 29.09.09 19:06 BartekK
- 29.09.09 20:36 Adam Dybkowski
- 30.09.09 07:25 Piotr Gałka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mierniki poziomu glukozy (CGM, FGM)
- A Szwajcarzy kombinują tak: FinalSpark grows human neurons from stem cells and connects them to electrode arrays
- Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- NETIA i hasło logowania
- Modulacja FM
- Najgorszy język programowania
- Kol. sukces po polsku: firma Szumisie sp. z o.o.
- Chińska Telefonia 6G - Chcą Nas Sterować Elektrycznie - Jak Kukiełki w Teatrze Lalek!!!
- RS-485 ale automatycznie dwukierunkowy
- Leżakujące SSD gubią po roku dane
- kolorowy e-paper
- Sterownik kotła CO praca PWM
- Jakie baterie A23 i LR44?
- OLED SSD1306 - degradacja?
- Który symulator AVR jest ,,prawilny"?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność