    From: Mario <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Date: Thu, 11 Mar 2010 10:48:06 +0100

    Michał pisze:
    > Przyszło mi na myśl zrobienie mini-rankingu wkurzających sytuacji
    > drogowych.
    >

    > 1. hamuję przed przejściem dla pieszych na którym już jest pieszy -
    > łysol z tyłu daje po klaksonie
    >
    > 2. dojeżdżam bez gazu do zamkniętego przejazdu kolejowego - na wysokości
    > 2 lub 1 kreski (100-50m) ktoś wyprzedza i daje po heblach
    >
    > 3. jadę w bezpiecznej odległości za tirem - ktoś się wpieprza, żeby mu
    > jechać niemal na zderzaku i później przez kilkanaście-kilkadziesiąt
    > kilometrów uparcie pracuje wycieraczkami i psika płynem, żeby coś
    > wiedzieć przez deszcz błota spod kół tira

> [...]

    Zgadzam się co do sytuacji 1,2 i 4.
    A 3? to typowa sytuacja gdy dojeżdżam do TIRa a z tyłu niego widzę
    marudera, który chciałby wyprzedzić ale się boi, więc jedzie już naście
    kilometrów za tym TIRem. Dobra, wyprzedzam, jest miejsce tylko na
    marudera, wjeżdżam po między nich, żeby za chwilę wyprzedzić i TIRa.
    Tymczasem maruder coś macha łapami, błyska światłami, pewnie chodzi o
    jego zszarganą przed chwilą ambicje ;-)

    pozdrawiam
    mario