  • Data: 2010-02-27 15:23:14
    Temat: Re: wpowiedzenie oc
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-27 08:39:14 +0100, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> said:

    > Ja nie potrzebuje dowodu. Ja potrzebuje _nie tracić czasu_ na
    > udowadnianie przed sądem, że coś wysłałem.

    ???
    Panujesz nad tym, co się dxieje wokół ciebie?

    > Pytanie co zrobić jak pismo się "zgubi". Co gorsza: jak wyślesz
    > poleconym to jak udowodnisz, że kwitek na polecony nie oznacza wysł ania
    > pustej koperty albo pociętej gazety ?

    Właśnie tak, jak napisałem.
    Więc, jeśli "zgubi" się pismo, to tak właśnie udowodnisz.
    Jeśli nadal nie rozumiesz co udowadniasz pokazując wysokiemu sądowi
    kopertę, wysłaną w tej samej minucie na poczcie, a zawierającą kopię
    wypowiedzenia wysłaną do ubezpieczyciela, to daj znać, spróbuję jeszcze
    prościej ci wyjaśnić.

    > Ale ja w ogole nie chce dyskutowac z sądem.

    To nie dyskutuj.
    Było pytanie o sposób udowdnienia i była odpowiedź.
    Nikt nie każe ci sądzić się - możesz siedzieć cicho i płacić.

    > Ja chce wiedzieć jaka jest _skuteczna_ metoda wypowiedzenia OC

    Na piśmie, z potwierdzeniem odbioru.

    --
    Bydlę