    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wpowiedzenie oc
    Date: Sat, 27 Feb 2010 19:04:50 +0100

    Bydlę wrote:
    > Jeśli nadal nie rozumiesz co udowadniasz pokazując wysokiemu sądowi

    Ale ja nie chce u diabła tego pokazywac wysokiemu sadowi. Chce
    zminimalizwoać do zera szarpanie się z ubezpieczycielem po sądach. Chce
    ze 100% pewnoscia wypowiedzieć umowę. Mam gdzieś czy prawnik
    ubezpieczyciela jest szwagrem dziadka tescia sędziego. To ma byc metoda
    zamykająca jakiekolwiek próby kombinowania przez ubezpieczyciela.
    Jakiekolwiek, nawet absurdalne jak "bo dostaliśmy pustą kopertę, Panie
    sędzio".

    > to daj znać, spróbuję jeszcze
    > prościej ci wyjaśnić.

    Jeśli zdołasz wyjasnic w jaki sposób mam pewnie wypowiedzieć OC bez
    prawdopodobnej perspektywy szarpania się z firmami bogatszymi od siebie
    po sądach to daj znać.

    > Na piśmie, z potwierdzeniem odbioru.

    Koleżance nie pomogło. Siedziała cicho i płaciła ze wzgledu na
    perspektywę kosztow sprawy sadowej (głównie strata czasu, szczegolnie że
    pracuje za granicą). Dawaj nastepna metodę. Tym razem _skuteczną_.