  • Data: 2010-02-25 13:42:52
    Temat: Re: wybór auta
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert S. pisze:
> [...]
    [...]
    > No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł :) a więc
    > auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła
    > kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku
    > oczywiście bez paliwa)

    Ja mam Atosa. Warunki by spełniał. Brzydki jest jak noc. No i prowadzi
    się trochę jak bus w wersji mini ;) Ale się nie psuje (przez 2 lata
    wymieniłem tylko osłonę przegubu), mrozy mu nie straszne (5 dni stania
    na -15 - -25 i odpalał normalnie), pali 6-7 l/100 km i ma klimę :)
    Ja swojego nie sprzedaję póki co, ale za tą kwotę można kupić coś takiego.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm