    From: "Cezar" <c...@B...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: wykluczenie cyfrowe w Polsce
    Date: Tue, 1 Dec 2009 20:54:34 -0000

    "cp" <cp@_pl._pl> wrote in message
    news:foqah55fia49af88gtc3m9mgkel9c1sion@4ax.com...
    > On Tue, 01 Dec 2009 20:06:59 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > <m...@t...waw.pl> wrote:
    >
    > N.B. piszac na polipie o "ciemonocie" w kontekscie wykluczenia
    > cyfrowego raczej probowalem wywolac dyskusje na temat "obslugi"
    > "ludnosci/firm" przez operatorow IT.
    >
    > To, ze fale radiowe docieraja (w/g infolini Orange) tylko do trzeciego
    > pietra jest belkotem, ale...jak pozbywac sie wykluczenia cyfrowego w
    > Polsce (tej "A". "B" i "C"), skoro taki belkot proponuje jeden z
    > duzych operatorow.....?

    Ciesz sie ze rozmawiasz po polsku. Jak ja gdzies dzwonie z problemem to
    prawdopodobnie jest to bombaj a pomoc techniczna umie tylko to co ma
    napisane w algorytmach rozwiazywania problemow... i to na prawde lamana
    angielszczyzna.
    Nie spodziewaj sie ze 1st line support bedzie sie znal na propagacji fal
    radiowych.

    Co do CDMA450 to ratuje Cie kilkunasto elementowa Yagi wystawiona na dachu.

    c.