  • Data: 2021-01-26 15:54:46
    Temat: Re: wylogowanie z web.whatsapp.com
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR w news:XnsACBE90C6DA731PanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:601020e3$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    > Dokładnie tak jest.
    > Musze często skanować kod.
    > W tel niby zalogowany a w pc wygasło.

    teraz pokojarzylem jeszcze cos takiego: u mnie skonczyl sie problem, gdy
    wzialem *tylko* dla wh-a portable mypal (mozna zapewne wziac jakakolwiek
    przeglad. portable i *tylko* dla wh-a).
    dlaczego uzywany standardowo firefox (tez portable) kiksowal? nie wiem,
    szkoda mi bylo czasu na rozkminianie. Gubil logowanie i juz. I to nie byla
    sprawa cookies. Mypal uzywany tylko w sprawie wh-a poki co dziala bez
    problemu, moze z raz, dwa skiksowal. Ale najogolniej jest ok.