  • Data: 2021-01-27 11:01:00
    Temat: Re: wylogowanie z web.whatsapp.com
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2021 o 01:59, PiteR pisze:

    > W kręgu twoich znajomych informerów? :)

    > Jak nie mosad to ruscy znowu. To już byś chociaż namawiał
    > na Signal. Ostatnio jest na topie.

    Signal nim się rozkręci to może będzie lepszy, obecnie muli i zdycha bo
    za dużo osób odeszło od Łatsapa a Elon jak tylko wspomniał na Tłiterze o
    Signal, no to barany ruszyły na Signal. Akcje poszły w górę milion %
    reklama dopaliła i mamy megawysyp namówień do Signal a ten padł bo nie
    wytrzymał.

    > Bujasz w obłokach panie, mam z 15 kontaktów nikogo nie będę namawiał
    > ani przekonywał. Nie mam na to czasu. Nie wszystkich lubię.

    Dokąd Łatsap nie wprowadzi swojej śledzącej polityki to go bedę trzymał.
    Jak już nie da się tego obejść to go usunę i niech Ci co chcą mieć ze
    mną kontakt, kombinujo.

    Łatsap do zuo zwyczajnie :]

    --
    LordBluzg(R)