  • Data: 2021-01-27 01:59:20
    Temat: Re: wylogowanie z web.whatsapp.com
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:6010037a$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > To go oducz Łatsapa, tym bardziej że coraz mniej osób z niego
    > korzysta po ostatnich "modyfikacjach".

    W kręgu twoich znajomych informerów? :)

    > Mam oba progsy i przekonałem tych z Łatsapa (nie wszystkich
    > oczywiście) do Telegram. Nie chcą słyszeć już o Łatsapie.

    Jak nie mosad to ruscy znowu. To już byś chociaż namawiał
    na Signal. Ostatnio jest na topie.

    Bujasz w obłokach panie, mam z 15 kontaktów nikogo nie będę namawiał
    ani przekonywał. Nie mam na to czasu. Nie wszystkich lubię.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego