    Date: Wed, 1 Feb 2023 15:11:17 +0100
    Subject: Re: wzmacniacz audio diagnoza usterki
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: robot <r...@o...pl>

    W dniu 01.02.2023 o 12:58, Jacek pisze:

    > A co to są "przekaźniki głośnikowe"? I jak ma 20 lat i ma kaprysy to by
    > należało przyjrzeć się elektrolitom. No i lutom przewodzącym silne prądy.

    Przekaźniki wyjść głośnikowych.
    Chodzi o to , że wzmacniacz jest dość skomplikowaną konstrukcją.
    A ja nie jestem elektronikiem.
    Mam taką nadzieję, że wystarczy wymienić w tym przypadku tylko,
    te dwa przekaźniki na nowe, i będzie po problemie.

    Tyle jestem w stanie zrobić we własnym zakresie.

    Dlatego zastanawiam się czy jest sens wymieniać je,
    czy od razu serwisować wzmacniacz u profesjonalisty.

    A taki serwis nie będzie tani raczej,
    Koszt wymiany przekaźników to 20 złotych.

    Wymieniać samemu, czy od razu do jakiegoś serwisu dawać?