eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyxTrail problem z tylną wycieraczkąRe: xTrail problem z tylną wycieraczką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: xTrail problem z tylną wycieraczką
    Date: Sat, 27 Feb 2010 22:21:48 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 36
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <hmb3bh$vmb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1267305709 21111 213.180.130.18 (27 Feb 2010 21:21:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 21:21:49 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 109.95.1.242, 10.174.28.57
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win 9x 4.90; pl; rv:1.8.1.20) Gecko/20081217
    Firefox/2.0.0.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259467
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie.

    ...
    > Dobrałem się do silniczka, mam instrukcję serwisową, ale po pierwsze, u
    > mnie są inne kolory przewodów w wiązce dochodzącej, a po drugie nie
    > łapię ideii aż 4 kabli dochodzących.
    > 3 strony z serwisówki dotyczące tylnej wycieraczki:
    > http://www.solar.blurp.org/temp/rw.pdf
    Kolory się zgadzają. Masz tak:
    niebiesko-żółty - zasilanie,
    czarny - masa do czujnika położenia,
    zielono-żółty - masa silnika wycieraczki dołączana automatem wycieraczek ("WIPER
    AMP").
    brązowo-żółty - wyjście czujnika położenia.

    > u mnie są kolory: zielono-żółty, brązowo-żółty, czarny, niebiesko-żółty.
    > Bez względu na to, czy wycieraczka jest włączona, czy nie, mam napięcie
    > tylko na brązowo-żółtym.
    Dlatego, że czujnik położenia daje sygnał "STOP". To powoduje, że automat
    ("WIPER AMP"), powinien przy włączeniu wycieraczek podać masę do silnika (na
    zielono-żółty). Spróbuj podłączyć masę do silnika zamiast zielono-żółtego.
    Jeśli będzie działał prawdopodobnie automat do wymiany. Jeśli nie,
    prawdopodobnie silnik.

    > Bezpiecznik jest cały, dodatkowo wydaje się mi, że przy włączaniu
    > zapłonu ze 2-3 razy słyszałem lekkie stuknięcie z silniczka. Poza tym nic.
    > Cały silniczek do wymiany? Bo na razie znalazłem jedynie w serwisie...
    Można też sprawdzić, czy automat podaje masę na zielono-żółty, itd.
    Powodzenia.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: