eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia(z przymrużeniem oka) wirus w CLIPie :-) › Re: (z przymrużeniem oka) wirus w CLIPie :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (z przymrużeniem oka) wirus w CLIPie :-)
    Date: Mon, 26 Jan 2009 06:55:28 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <gljj5v$k7l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <glhi11$s70$1@nemesis.news.neostrada.pl> <497cea96$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: eis75.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1232949248 20725 83.21.134.75 (26 Jan 2009
    05:54:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 05:54:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226484
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Wiele nie potestowałem dziś bo mnie to do szału doprowadzało.
    >> Np włączyłem jedną usługę (odrzucanie połączeń przekierowanych - kod 02)
    >> i długo nie mogłem wyłączyć !
    >> W końcu wyłączyłem i dałem sobie spokój.
    >
    > Dla mnie ewidentnie wadliwe urządzenie. I tyle.

    Akurat ten przypadek to wina sprzętu po stronie operatora.
    Platforma DGT jest niestabilna.
    Terminal łączy i "centrala" daje ciszę (usługi włączać się da ale z
    wyłączaniem problem).
    Na szczęście wszystkie usługi jakie do prób powłączałem a jakich abonent nie
    używa - udało się w końcu z mozłem wyłączyć (po drodze oczekiwanie aż sie
    terminal łaskawie znow zaloguje do sieci po utracie sygnału).
    Urządzenie reklamowałem (jak również słaby sygnał).
    Odrzucili.
    Nawet odrzucili reklamację, żądającą obnizenia o połowę opłat abonamentowych
    ze względu na brak świadczenia usługi powszechnej.
    Nie działa transmisja modemowa w paśmie fonicznym , w tym transmisja do
    sieci Internet za pośrednictwe DEDYKOWANEGO numeru TPSA (próbowałem zestawać
    wg ich wskazówek i nic).
    Takie rezczy jak obniżka opłat to chyba w gazetach tylko.
    Ktoś kiedyś pisał na jakiejś grupie, że obniżyli opłaty bo mu przez kilak
    miesięcy Neo działało bardzo wolno (mimo prawidłowej prędkosci
    synchronizacji).
    Mi nie chcieli obniżyć mimo MNIEJSZEJ SYNCHRONIZACJI niż w umowie (bo linia
    była zbyt kiepska przez kilka miesięcy).
    Zmniejszyli więc synchronizację ale opłat zmienjszyc nie chieli.
    Podobnie tu u znajomego w sprawie radiodostępu.
    Sprawa ewidentna - nie działa usługa powszechna.
    Nic to.
    Oni chyba mają teraz jakieś nowe wytyczne od Generałów z Dywizji, aby nie
    uznawać reklamacji w których się żąda CYKLICZNYCH STAŁYCH obniżek.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: