    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie płytki przed skopiowaniem
    Date: Mon, 7 Sep 2009 23:12:25 +0200

    Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:
    > Jako człowiek mający spore doświadczenie w rozbieraniu cudzych konstrukcji
    > mogę co powiedzieć - nie zabezpieczysz, co najwyżej trochę utrudnisz. A
    > płytkę drukowana jednowarstwową to na tyle trudno ściemnić że nie mam
    > koncepcji jaka złośliwość można wymyślić - co byś w przypadku
    > wielowarstwowej nie wymyślił to za cenę jednego rozebranego egzemplarza i
    > odpowiedniej ilości pracy ci to rozgryzę.

    wyobraźni wam ludzie brakuje!:O)
    można na przykład do płtyki dodać jakiś element (ktury przed wlutowaniem
    uszkadzamy tak żeby nie było widać uszkodzenia gołym okiem), ten element
    należy wstawić tak żeby płytka działała tylko wtedy gdy ten element jest
    uszkodzony, jak ktoś skopiuje, wstawi dobty element to płytka powinna sie
    spalić:O) takich elementuf można wstawic wiecej

    taki mi pomysł wpadł do głowy, ktoś coś jeszcze wymyśli?:O)