  • Data: 2009-09-11 20:21:11
    Temat: Re: zabezpieczenie płytki przed skopiowaniem
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał:
    > Raczej specjalizowane firmy - producentowi elektroniki nie opłaca się
    > utrzymywać działu reverse engineeringu - bo ludziom się tym zajmującym
    > żeby utrzymali dostateczny poziom kwalifikacji trzeba zapewnić ciągłość
    > pracy przy tych właśnie zadaniach - tu się nie bardzo daje przerzucać
    > okresowo ludzi z działu konstrukcyjnego. I żeby nie było - wiem co piszę,
    > ciut się tym zajmowałem...

    tak, czy siak na coś takiego chyba potrzeba sporo kasy i przy mało
    budrzetowych projektach się raczej nie opłaca:O)

    > Jak chcesz to mogę ci poszukać kontaktów na wykonanie takiego zlecenia
    > (choć nie od każdego zlecenie zostanie przyjętecałkiem szemrani
    > zleceniodawcy są spuszczani na dev/drzewo.

    nie, dzięki, ja nie chcę, na szczęście nie należę do tej kategorii ludzi co
    mają jedną szarą komurkę i dwie lewe ręce i potrfiacych tylko cudze pomysły
    kraść(czytaj: większość polskich pseudo biznesmenuf:O)