  • Data: 2010-05-19 14:08:39
    Temat: Re: zalety schuberth'a J1 nad resztą????
    Od: jesz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no więc przymierzyłem (w sklepie tylko co prawda - nie jeździłęm w
    nich) obie czapki (szubi J1 i nolan n43 air) w rozmiarze S i
    subiektywne odczucia są następujące:
    J1
    - brzydki (bardzo subiektywne) albo inaczej: nie podoba mi się wygląd
    - masywny, robi wrażenie bardzo solidnego
    - b. dobra widoczność
    - po wpięciu pałąka zrobiło się bardzo cicho
    - blenda z krótka
    - nekroturbototal drogi
    N43
    - bardzo podoba mi się wygląd
    - lekki ale też sprawiający trochę wrażenie takiego plastikowego w
    sensie niezbyt dobrej solidności
    - widoczność trochę gorsza niż w J1 ale też bez klaustrofobii, jest OK
    - po wpięciu szczęki broda lekko mi zachaczała o nią (czyli gumy sobie
    już nie pożuję), trochę to irytujące uczucie
    - trochę głośniejszy od J1 ale to był test sklepowy ;)
    - blenda jak w poprzednim przypadku za krótka
    - bardziej miękko w środku, miałem nawet wrażenie jakbym włożył sobie
    pod kask poduszkę choć nie wiem czy zaliczyć to jako + czy -
    - szyba ma tylko położenie otwarte/zamkniete
    - połowe tańszy od J1

    Biorąc pod uwagę że kasa nie gra roli to i tak dalej nie wiem co
    wybrać - zabieram się za czytanie opinni na wszystkich możliwych
    forach :)