  • Data: 2011-07-09 23:24:19
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wiesz że lost ma kilka znaczeń? Aha... nie wiesz i zakładasz
    > że zgubiony, do tego że zgubiony przez obecnego właściela, do
    > tego że on bedzie chciał go dla Ciebie specjalnie odzyskiwać...

    A jakie jeszcze znaczenie ma slowo "lost" - oprocz tego, ze zagubiony?

    http://www.thefreedictionary.com/lost

    - czyli zagubiony, nie w posiadaniu, zniszczony - itd.

    Tam jest tak, ze ten V5 mozna odzyskac nawet bez wychodzenia z domu -
    czyli minimum checi i zalatwione.

    > Aha... i zaczynasz się zastanawiać nad tym po wygraniu aukcji?

    A nie mam prawa pytac o to po zakonczeniu aukcji? Przeciez jakbys w
    Polsce wystawil motocykl i napisal "dowod rejestracyjny zostal
    zagubiony" to dla mnie oznacza tyle, ze trzeba go odzyskac przed
    przerejestrowaniem - tak dla mnie to brzmi. Ze nie ma go od razu, od
    tzw. reki - ale trzeba odzyskac.

    >I jeszcze chciałeś za to coś bez papierów zapłacić 850f?

    Chyba cos okolo tego, nie pamietam dokladnie. Ale mniej wiecej - tak ;)
    Dlaczego bez papierow - przeciez to jest do odzyskania. Jak zagubisz w
    Polsce dowod rejestracyjny - to mozna to odzyskac czy nie? Poza tym -
    chcialem zaplacic tyle za XT600 z 2001 roku, dla mnie OK cena - pod
    warunkiem prawdziwosci opisu oczywiscie 'excellent condition' itd. itp.

    > Bezmózgowie. I jeszcze się obruszasz jak Ci chłopaki napisali ze
    > dureń jesteś?
    > To sobie wyobraź co sobie angol pomyslał o Tobie.

    Przepraszal i twierdzil, ze niestety nie wie jak to sie odzyskuje, ze
    sie nie da, ze nie mial i tak go kupil i ze tak wlasciwie to klops z tym
    jest. Co sobie pomyslal to nie wiem - ale mogl konkretnie napisac "nie
    ma i nie bylo V5 i jest nie do odzyskania" czy jak tam - albo "sprzedaje
    bez V5 i nie ma mozliwosci jego odzyskania". No ja bym jakos tak to ujal
    - to dosc wazny faktor w calej sprawie.