  • Data: 2021-01-02 16:42:43
    Temat: Re: żarówki LED jako zamienniki dla halogenu
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2021 o 14:36, J.F. pisze:

    > A "przegladu nie przejdzie" ? :-)

    Klient ma zawsze rację. I sprawny samochód. A te żarówki pewnie włożył
    później.

    > Dlugie czy mijania ?

    Mijania.

    > Hm, ciekawe dla kogo Philips to robi ... dla rajdowcow ?

    No na pewno nie dla mnie ;)

    > Zarowka H11 ma 1350 lm. 1600 w wersji 24V - tirom wolno wiecej ?

    > No wlasnie ...

    To już jakoś ogarnę.

    1-c6-7600lm-bridgelux-7727637224
    chodowy-2pcs-h11-led-10048826121

    > Tylko to ma dosc duzy emiter COB.
    > A zarowka ma male wlokno.
    > Prawdopodobnie nie uda sie zrobic dobrej wiazki i bedziesz oslepial.

    Dlatego szukam testów konkretnych modeli, ale to co nasi jutuberzy
    prezentują, to jest taka amatorka... Albo lokowanie produktu, albo/i
    totalny bełkot...

    o-reflektorow-6000k-70w-9953544464
    -led-h11-10000lm-mijania-8285395250

    > A te jakby lepsze.

    Ale wiesz, w te zdjęcia to ja bym tak do końca nie wierzył, że to co
    dostanę, będzie właśnie tak wyglądać; takie czasy...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm