  • Data: 2009-03-04 19:58:48
    Temat: Re: zmywarka
    Od: "tymoteusz" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem dziś w serwisie Bosch-a. Mam rysunki serwisowe zmywarki. Część, która
    mnie interesuje (wymiennik jonowy) ma nazwę "Płaszcz wodny". W jednej puszce
    jest pojemnik na jonit, pojemnik na sól, regulator dawkowania soli i sporo
    różnych przyłączy. Cena tego ustrojstwa zwala z nóg: 405,- PLN. Nie ma
    możliwości wywiercenia/wycięcia otworu w celu wymiany jonitu. Zresztą sama
    żywica jonowymienna w najmniejszej ilości 25 litrów (!) też kosztuje prawie
    270-, PLN. Tylko co zrobić z tą resztą (ok. 24 litry) jonitu? Chyba kupie
    oryginalny płaszcz wodny!