  • Data: 2021-02-01 00:25:15
    Temat: Re: zwykły opornik jako grzałka [OT]
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 1 lutego 2021 o 00:06:40 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    drobinki tłuszczu. W akumulatorach uzupełnia się wodę bo kwas nie paruje. Ale żeby go
    nie ubywało jak by był unoszony na tlenie i wodorze w korkach robią labirynt żeby się
    wytrącił.
    > Nie wiem dlaczego sobie nagle wymyśliłeś akumulator samochodowy :) ale
    > odkręć mu korki i poczekaj aż zacznie gazować. Są przecież akumulatory
    > otwarte i tam ten efekt widać lepiej. Chodzi o efekt a nie jego tłumienie.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    > (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)
    Akumulator samochodowy nie może gazować bo to go niszczy. Nawet nie jestem w stanie
    wyobrazić sobie za sam mógłbym popsuć swój akumulator. A co do unoszenia cieczy. Jak
    już chcesz żebym zrobił eksperyment to też dostaniesz pracę domową. Weź kreta, tego
    do rur. Rozpuść w wodzie włóż do roztworu kawałek aluminium. Opisz co się będzie
    dalej działo.