  • 11. Data: 2010-02-09 14:33:43
    Temat: Re: Rejestrator jazdy profesjonalny - jaki ?
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Icek pisze:
    > Poszukuje rejestratora ale jakiegos co mozna go zabudowac w aucie i go na
    > pierwszy rzut oka nie widac.
    >
    > I nie poruszajcie tematu kto na kogo chce donoscic bo uwazam, ze czasami
    > taka kamerka moze mnie uratowac przed np. placeniem z mojego OC za szkode
    > jak nie bylem winny.

    poczytaj ten wątek
    http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=69811

    bajcik

  • 12. Data: 2010-02-09 21:59:18
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Paweł wrote:

    > Celem pytającego raczej nie jest prezentacja nagranego materiału w kinie
    > czy w TV.

    Jak czytam "profesjonalny" to myślę, że pyta o coś dużo bardziej sensownego
    niż tamta zabawka. Fakt, ma różne zastosowania itd ale do "profesjonalny" to
    IMO daleko.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 13. Data: 2010-02-10 00:54:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 02:01:46 +0100, Moon napisał(a):

    Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
    ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

    > nie, mały psychicznie chory Adamie Płaszczyco, a wkrótce oskarżony Adamie
    > Płaszczyco.
    > rozmawiasz z moonem, a pan Dynda to cię wsadzi do pierdla, mały, skundlony
    > prostaczku.

    Skoro rozmawiam z moonem, to w takim razie czemu Piotr dynda czuje się
    urażony?
    Czemu też Piotr Dynda nie wezwie mnie do zaprzestania działalności ?
    Może dlatego, że Piotr Dynda nie chce się przyznać na pismie, że jest
    moonam (choć już to zrobił)?

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98