  • 11. Data: 2009-02-11 13:08:31
    Temat: Re: Reklamacja dysku Seagate z wadliwej serii
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 09:29:07 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

    > Przy czym aktualizację wykonaj zgodnie z instrukcją, z przełączonym
    > kontrolerem w tryb legacy, z podłączonym tylko 1 dyskiem
    > (do aktualizowania) i nic więcej - żadnych pendrive i innych pamięci
    > masowych.

    Może to hardcore, ale zrobiłem taką aktualizację z kontrolerem pracującym w
    trybie AHCI i z trzema dyskami podłączonymi jednocześnie (jeszcze jeden
    Seagate i WD) - poszła bez problemów.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 12. Data: 2009-02-11 13:55:42
    Od: MM <s...@s...invalid>

    Gil <g...@g...skasuj-to.pl> wrote:
    > Pisałem wcześniej w watku "Afera z dyskami Seagate" , że padl mi po starcie
    > komputera dysk Seagate 500 Ghz z wadliwej serii.
    > Wygląda na to, że po awarii nie da sie wgrac firmware bo bios dysku nie widzi
    > i update sie nie udaje.

    Sposob raczej dla odwaznych, ale z tego co ludzie tam pisza - skuteczny:

    http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=128807

  • 13. Data: 2009-02-12 14:28:46
    Od: t...@g...com

    miesiac temu oddalem na reklamacje dysk Seagate'a 320GB. Niestety nie
    byl mozliwy zwrot kasy lub wymiana na dysk innego producenta. Po
    tygodniu dostalem nowy. Przed ewentualnym padem kolejnego dysku,
    kupilem 2x500GB WD i postawilem je w Raid 1. Teraz S moze mi skoczyc
    ze swoim ewentualnym padem i dziala jako smietnik.