  • 11. Data: 2010-06-16 16:35:20
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: zenek <z...@o...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "VSS" <n...@v...pl> napisał w

    > Od czestotliwosci zalezy tez glosnosc sygnalu w telewizji :-P
    >
    > I od czestotliwosci dzwieku zalezy tez subiektywny odbior przez
    > czlowieka ..
    >
    > J.

    Tak ale w przedziale 0.5dB a reklamy robi sie glosniej o 3dB conajmniej.

  • 12. Data: 2010-06-16 17:05:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Slyszales kiedykolwiek o czyms takim jak dynamika ?

    Uhm, i to dzieki niej mozna elegancko manipulowac.

  • 13. Data: 2010-06-16 17:07:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak ale w przedziale 0.5dB a reklamy robi sie glosniej o 3dB conajmniej.

    Zarty,
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Perceived_Human_He
    aring.png

  • 14. Data: 2010-06-16 17:54:22
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "VSS" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ty tępaku, częstotliwość to sobie możesz zmienić w radiu kręcąc gałką

    Weź se tym VSS w stopy strzel
    http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BAwi%C4%99k_(muzyk
    a)
    Barwa dźwięku: zależy od ilości i __częstotliwości__ składowych
    harmonicznych dźwięku

  • 15. Data: 2010-06-16 17:58:15
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "suchar" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    a)
    > Barwa dźwięku: zależy od ilości i __częstotliwości__ składowych

    No i? W jakiż to niby sposób można zmienić częstotlwiość mowy, żeby
    zwiększyć odczuwaną przez człowieka głośność? I zachować naturalność
    brzmienia.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 16. Data: 2010-06-17 08:12:13
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 16-06-2010 o 13:51:10 Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Wszystko zalezy od metod pomiaru, obawiam sie, ze trudno bedzie
    > zaproponowac takie ktore wszystkich zadowola.

    Bo tu nie jest potrzebne prawo tylko nadawcy i reklamodawcy muszą
    zrozumieć, że na tym tracą.
    Nadawcy - bo jak telewizor ryknie to jest to bardzo silny bodziec do
    zmiany kanału.
    Reklamodawcy - jw. + reklama która denerwuje może słabo zachęcić do
    skorzystania z oferty

    --
    SW3
    ----

  • 17. Data: 2010-06-17 10:42:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    >Bo tu nie jest potrzebne prawo tylko nadawcy i reklamodawcy muszą
    >zrozumieć, że na tym tracą.

    Oni wiedza, ze na tym zyskuja, zapewniam, ze Cie lepiej znaja swoj biznes,
    niz Ty ich.

  • 18. Data: 2010-06-17 11:16:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Oni wiedza, ze na tym zyskuja, zapewniam, ze Cie lepiej znaja swoj biznes,
    > niz Ty ich.

    Jacy widzowie taka TV, jaka TV takie reklamy. Zresztą jak widze reklame np.
    play to zastanawiam się dla jakiego klienta to jest skierowane bo w
    psychiatrykach raczej tv nie maja.

  • 19. Data: 2010-06-17 15:13:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Ghost* napisał(-a):

    > Oni wiedza, ze na tym zyskuja, zapewniam, ze Cie lepiej znaja swoj
    > biznes,
    > niz Ty ich.

    Jak oni wiedzą, że na tym zyskują kiedy ja zmieniam kanał z powodu
    ryczącej reklamy, to mogę już im tylko współczuć. Gdyby były one na tym
    samym poziomie co emitowany program to pewnie bym nie przełączał. Ale
    jak już ryknie, że człowieka z butów wyrywa, to zapewniam Cię, że dla
    mnie mniej pracochłonna jest zmiana kanału niż sciszanie do
    akceptowalnego poziomu głośności. Ale skoro oni więdzą lepiej co robią,
    to niech tak będzie, a reklamy niech trafiają w próżnię.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2010-06-17 17:00:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jacy widzowie taka TV, jaka TV takie reklamy. Zresztą jak widze reklame
    > np. play to zastanawiam się dla jakiego klienta to jest skierowane bo w
    > psychiatrykach raczej tv nie maja.

    Dla targetu, ludzie po prostu sa rozni.