  • 1. Data: 2004-10-21 17:54:12
    Temat: Reklamy - globalny problem internetu
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    Właśnie wszedłem na stronkę gazety i po tym, co mi się pojawiło i czego się
    w żaden sposób zamknąć nie dało zrobiłem
    chmod 0000 /path/to/mozilla/plugins/libflashplayer.so
    Jeżeli właściciele portalu uważają, że ich w ten sposób okradam, to niech
    walną cały serwis we flashu i wtedy będą mieli pełną kontrolę nad
    użytkownikiem.

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

  • 2. Data: 2004-10-21 17:59:25
    Temat: Re: Reklamy - globalny problem internetu
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 21 Oct 2004 17:54:12 +0000 (UTC),
    maciek kanski <n...@s...maila> screamed:
> [...]
    > Jeżeli właściciele portalu uważają, że ich w ten sposób okradam, to niech
    > walną cały serwis we flashu i wtedy będą mieli pełną kontrolę nad

    A o flashblock extension dla m/f słyszał?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 19:58:54 user up 10406 days, 7:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Communists do it without class.

  • 3. Data: 2004-10-21 18:29:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    maciek kanski <n...@s...maila> writes:

    > Właśnie wszedłem na stronkę gazety i po tym, co mi się pojawiło i
    > czego się w żaden sposób zamknąć nie dało zrobiłem

    http://adblock.mozdev.org/

    MJ