  • 1. Data: 2004-10-22 12:21:47
    Temat: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.
    Od: "Miet" <f...@f...fm>

    Od nowego roku będzie - właśnie przeszło to w sejmie. Jedyny taki kraj - to
    Polska :)
    A po drugie - coś mi tu za bardzo lobbingiem Tepsy pachnie? Kwota odliczeń
    bliska sumie najtańszych opłat za neostradę...

    --
    M.

  • 2. Data: 2004-10-22 12:52:09
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Miet <f...@f...fm> wrote:
> [...]
    > A po drugie - coś mi tu za bardzo lobbingiem Tepsy pachnie? Kwota
    > odliczeń bliska sumie najtańszych opłat za neostradę...

    W praktyce to oznacza 150zł.

    miab

  • 3. Data: 2004-10-22 13:09:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    miab napisał(a):

    > W praktyce to oznacza 150zł.

    Rocznie... :P

    j.

  • 4. Data: 2004-10-22 14:08:24
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > W praktyce to oznacza 150zł.

    to jest nic.
    Wyobraźcie sobie te tysiące faktur, + wysyłka, druk, koszty księgowej...
    rewelacja ;-)

    Marcin

  • 5. Data: 2004-10-22 14:49:32
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:clb49k$bkk$1@polsl.gliwice.pl...
    > to jest nic.
    > Wyobraźcie sobie te tysiące faktur, + wysyłka, druk, koszty księgowej...
    > rewelacja ;-)

    a teraz nie ma faktur ?

    Piotr

  • 6. Data: 2004-10-22 16:17:10
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Miet wrote:

> [...]
    > A po drugie - coś mi tu za bardzo lobbingiem Tepsy pachnie? Kwota
    > odliczeń bliska sumie najtańszych opłat za neostradę...

    No to pod koniec 2005 r. zapewne 95% gospodarstw domowych w Polsce
    będzie mieć dostęp do Internetu, przynajmniej na papierze. Tylko
    się cieszyć, bo to oznacza, że już za rok staniemy się jednym
    z najlepiej rozwiniętych społeczeństw informacyjnych. ;-)

    T.

  • 7. Data: 2004-10-22 17:32:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> writes:

    > Wyobraźcie sobie te tysiące faktur, + wysyłka, druk, koszty księgowej...
    > rewelacja ;-)

    Jakich znow faktur? Tzw. "rachunek za telefon" to przeciez jest
    faktura i zadnej innej nie trzeba.

    MJ

  • 8. Data: 2004-10-22 17:42:29
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > a teraz nie ma faktur ?

    dobra, są
    ale nie pisze tu z punktu widzenia TPSA tylko niezależnego, mniejszego
    dostawcy typu kablówka czy większa osiedlówka

    dotychczas Ci co chcieli faktury to mogli je dostać ruszając tyłek do biura,
    reszta wbijana na kase... a teraz będzie wesoło
    woda na młyn tpsa

    Marcin

  • 9. Data: 2004-10-22 17:48:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Jakich znow faktur? Tzw. "rachunek za telefon" to przeciez jest
    > faktura i zadnej innej nie trzeba.

    Oj, nie zrozumiales kolegi ;> On sie martwi, ze mali lokalni
    "operatorzy" np sieci osiedlowe nagle beda musialy zaczac
    wystawiac faktury ;)))

    j.

  • 10. Data: 2004-10-22 18:53:05
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Oj, nie zrozumiales kolegi ;> On sie martwi, ze mali lokalni
    > "operatorzy" np sieci osiedlowe nagle beda musialy zaczac
    > wystawiac faktury ;)))

    dokładnie
    i nie martwi sam fakt konieczności wystawiania faktur czyli księgowania
    wszystkich przychodów bo to dotychczas załatwiały albo faktury
    (sporadycznie) albo kasa fiskalna, tylko to ze nagle albo cała masa klientów
    ustawi się w kolejce po fakture i będzie jak w mięsnym za komuny, albo
    trzeba będzie to wszystko rozesłać... a to są realne, spore koszty, nie
    mówiąc już o nowym tonerze co miesiąc + zapasowa drukarka + osoba która
    która to wszystko obsłuży + księgowa która jak dostanie karton faktur do
    zaksięgowania to wprowadzi szybki aneks do umowy dot. ceny usługi...

    Marcin