  • 11. Data: 2010-03-22 19:59:43
    Temat: Re: Renesans Amerykanow
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Mar 2010 15:58:19 +0100, w <ho80lq$oea$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    szwagier <k...@p...fm> napisał(-a):

    > "Musze sprzedac to g..no i nikt juz nigdy nie namowi mnie na Honde".
    > Jezdzi Civicem :/

    Niech sprzeda w Polsce, tutaj używane Civiki są droższe niż nowe ;).

  • 12. Data: 2010-03-22 20:11:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...
    On Mar 22, 10:43 am, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w
    > wiadomoscinews:36ba5bf8-941c-4f14-8a85-80656e0ff9a0@
    r27g2000yqn.googlegroups.com...
    > On Mar 22, 10:07 am, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
    >

    > Ano wlasnie.
    > A teraz ma miejsce sukcesywne pogorszenie opinii o japoncach.

    >Na razie klopoty ma wylacznie Toyota. Honda nadal ma wysoka opinie.

    Wsród kumatych.
    Pozostali juz odpryskiem beda kojarzyc japonce z badziewna elektronika.

  • 13. Data: 2010-03-22 20:21:49
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    >>> http://businesscenter.jdpower.com/JDPAContent/CorpCo
    mm/News/content/Releases/pdf/2010034-vds2.pdf

    > Hmmm..rozmowa z kumpela z USA sprzed jakis 3 tygodni:
    > "Musze sprzedac to g..no i nikt juz nigdy nie namowi mnie na Honde".
    > Jezdzi Civicem :/

    bo _wszyscy_ teraz oszczedzaja,
    efekty widac, samochody moglyby byc przy obecnie dostepnej technologii
    kosmicznie dobre ale kosztowalyby kosmiczne pieniadze, dwa ze jakby sie nie
    psuly to koncerny poszlyby z torbami, a tak klienci klna i zmieniaja auta,
    ci którzy jezdzili VW kupuja hondy, ci którzy mieli hondy kupuja VW i tak w
    kolo,
    jak sadze dotyczy to wiekszosci produktów, ja bylem zwolennikiem nokii
    dopóki nie kupilem E51, powiedzialem nigdy wiecej,
    a inni sa zakochani w tym telefonie, kto ma racje? wszyscy ;-)
    brat

  • 14. Data: 2010-03-22 22:04:29
    Od: hamberg <r...@g...com>

    >  A kumpela jak ma na imię? ;-)