  • 11. Data: 2022-02-01 14:09:20
    Temat: Re: Resetowanie sie programatora czasowego
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 lutego 2022 o 10:00:35 UTC+1 J.F napisał(a):
> [...]
    niedokładność (tam gdzie mam 2 taryfy energii) - lecz obiło

    sieci jest w przeciągu roku lepsza od każdego kwarcu zegarkowego.
    > No chyba, ze kwarc dobry, a rok zly.
    > Albo prad wylaczą.
    >
    > J.
    Specjalnie głupi nie jesteś a czasami zajebiesz jak chory w kubeł. Wybieraj co
    lepsze. Czy jak dobry prąd wyłącza raz na dwa lata czy jak trzy razy dziennie
    włącznik się resetuje?

  • 12. Data: 2022-02-01 15:49:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]

    >Wybieraj co lepsze. Czy jak dobry prąd wyłącza raz na dwa lata czy
    >jak trzy razy dziennie włącznik się resetuje?

    Jak sie resetuje trzy razy dziennie, to oczywiscie wybor jest prosty.
    Ale jak sie resetuje co 3 miesiace, a prad wyłączają co 2 ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2022-02-01 16:26:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 lutego 2022 o 15:50:04 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Jak sie resetuje trzy razy dziennie, to oczywiscie wybor jest prosty.
    > Ale jak sie resetuje co 3 miesiace, a prad wyłączają co 2 ? :-)
    >
    > J.
    W Pakistanie na prowincji mieszkasz?

  • 14. Data: 2022-02-06 23:41:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 31 Jan 2022 13:09:55 +0100, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > Myślisz, że wpięcie między zegar, a oprawę z
    > balastami magnetycznymi listwy przeciwprzepięciowej pomoże?

    Próbuj. Timer timerowi nie równy. Kup kilka, przetestuj i zostaw
    sobie taki co nie jest wrażliwy na zapłon swietlowki

> [...]
    > przyspieszanie i niedokładność (tam gdzie mam 2 taryfy
    > energii) - lecz obiło
    > mi się o uszy, że i elektroniczne potrafią się

    Owszem ale nie więcej niż kilka minut po kilku miesiącach. IMHO w
    przypadku akwarium nie ma większego znaczenia.

    --
    Marek