  • 11. Data: 2010-05-16 17:00:43
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > no bo glupia pizda jechala wolno, nagle widzi swoja boczna uliczne to
    > skreca. Audi juz podczas manewru wyprzedzania i nie ma szans.
    >
    > Niech sie cieszy, ze audi odbilo. Bo gdyby uderzenie bylo centralne to
    > trup bylby ale w fiacie.
    >
    > Zaraz sie ktos odezwie czemu tak pisze. Ano wystarczy zobaczyc
    > obrazenia fiata (tylko lewy przod i dosc lekkie). Swiadczy to o tym,
    > ze uderzenie nastapilo we wczesnej fazie skrecania czyli panisnka z
    > fiata nie patrzyla w lusterko tylko myk w lewo.

    ze zdjec wynika ze skrzyzowanie nie jest oznaczone.
    I w takiej sytuacji ja tez przypisałbym wine kierowcy fiata.
    Ale cała sprawa nie jest zbyt oczywista. Pytanie czy kierunkowskaz wlaczyła
    100 metrów przed skrzyzowaniem, czy w momencie jak skrecała kierownica itp.
    Znajac nasze realia - wlaczyła za pozno...
    I na takim skrzyzowaniu bez dwóch zdan powinna najpierw spojrzec w
    lusterko.
    Znajac realia - nie spojrzała.

    Piszecie, ze jechali 80-100km. 100 duzo - 70 - całkiem normalna predkosc na
    jakiejs wiosce.
    Czy tam jest w ogole teren zabudowany?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 12. Data: 2010-05-16 17:00:54
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    M1SLQ wrote:

    > Obrażasz i zniesławiasz osobę która jechała przepisowo i jednocześnie
    > przyznajesz że Audi już było w trakcie manewru wyprzedzania (na
    > skrzyżowaniu!!!). Dodam jeszcze że z komentarza pod newsem wynika, że
    > licznik Audi zatrzymał się na wskazaniu 160 km/h.

    To na ilu sie licznik zatrzymal imho jest malo miarodajne, bo w momecie
    oderwania kol od ziemi bez problemu mozna momentalnie 'zamknac' licznik.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2010-05-16 17:02:23
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 16 Maj, 16:35, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A teraz pomysl cos takiego - jedziesz przez wies, przed toba wlecze
    > sie ciezarowka, wyprzedzasz .. i trafiasz w malucha, ktory sprzed tej
    > ciezarowki w podworko skreca. I kto winien ?

    Nie wiem kto byłby winny. Nie studiowałem od dawna PoRD i wyroków
    sądu.
    Ale nie na darmo manewr wyprzedzania jest opisany jako "szczególnie
    niebezpieczny". Pisano to kiedys, i być może śmieszy to nas, bo
    jezdzimy teraz lepszymi autami, wyprzedzamy sie gdzie się da i ile
    tyko sie da - trwając w tej chorej symbiozie...
    Byc moze tez tak sie i tu stało. Szybkie auto (widac po blachach, ze
    świeżo sprowadzone), zazwyczaj "punta" zjezdzaja na pobocze (jak nie,
    to długimi go) i nagle trzask! Nie znamy sprawy, ale wydaje sie nam,
    ze baba widziała auto w lusterku (jeszcze daleko za nią i moze nie
    zdawała soie sprawy z jego predkosci), dała kierunkowskaz i skręcała
    patrząc się do przodu. A ze tamci grzali ostro....

  • 14. Data: 2010-05-16 17:09:42
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 16.05.2010 17:00, Budzik pisze:
    > Czy tam jest w ogole teren zabudowany?

    Tak, patrz zdjęcie 2. Ze zdjęcia 6 widać również, że Audi jest na
    blachach ,,z żółtym paskiem''...

    S.

  • 15. Data: 2010-05-16 17:09:44
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    Myślę, ze zniszczeia tego auta (4 czy 5 gwiazdkowe A4/A6?) wskazują na
    duza wieksza predkosc niz testowe 64 km/h, a nawet 80 km/h ( pamietamy
    stan Laguny II z top-gear w tym tescie? - a A6 i laguna chyba
    bezpieczne podobnie?). Predkosc jazdy na pewno była o wiele wieksza...
    No chyba ze "auto od dziadka" pospawane w stodole...

  • 16. Data: 2010-05-16 17:27:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Budzik pisze:

    > ze zdjec wynika ze skrzyzowanie nie jest oznaczone.

    Zdjecie nr 5, jest znak ustap pierwszenstwa.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-05-16 17:42:24
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 16 May 2010 16:35:50 +0200, J.F. napisał(a):

    > Korona by jej z glowy nie spadla jakby ustapila przed zmiana
    > zajmowanego pasa ruchu ..

    Dlaczego o mężczyźnie piszesz jak o kobiecie? Z opisu wynika że kobieta
    z Punto nie zmieniała pasa ruchu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-05-16 18:35:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zdjecie nr 5, jest znak ustap pierwszenstwa.

    rzeczywiscie.
    Ale nawet - predkosc rzedu 70 to nic dziwnego.
    W kazdym razie sprawa na pewno nie jest jednoznaczna.
    I pewnie nalezy wyciagnac dwa wnioski:
    - uwazajmy z predkosciami rzedu 100 w zabudowanym (niby oczywistosc)
    - wazniejsze - sygnalizujmy odpowiednio wczesniej manewry - przeciez to sie
    zrobiła plaga totalna, ale jakos nie widze, zeby policja z równa ochotą
    zabierała sie za krztałcenie kierowców w tym temacie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 19. Data: 2010-05-16 18:35:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@s...eu.org napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tak, patrz zdjęcie 2.

    masz racje, zakładajac oczywiscie, z był równiez znak poczatku terenu, ale
    to juz sie rzadko zdarza, zeby nie było.

    > Ze zdjęcia 6 widać również, że Audi jest na
    > blachach ,,z żółtym paskiem''...

    no i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 20. Data: 2010-05-16 18:42:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Budzik pisze:

    > Ale nawet - predkosc rzedu 70 to nic dziwnego.
    > W kazdym razie sprawa na pewno nie jest jednoznaczna.
    > I pewnie nalezy wyciagnac dwa wnioski:
    > - uwazajmy z predkosciami rzedu 100 w zabudowanym (niby oczywistosc)

    Jakby mieli 70-100 to skutki nie byly by tak oplakane. Zanim rabneli w
    drzewo kawalek drogi jeszce przejechali. IMHO 100 mieli w momencie
    spotkania z pniem.

    Pozdrawiam
    Pawel