  • 1. Data: 2009-03-17 10:22:17
    Temat: Rozbieralny wtyk DVI-D gdzie kupić ?
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    No właśnie, wtyczki HDMI, czy DVI-D mają tą przykrą właściwość że za cholere
    nie chcą zmieścić się do rurki pod podłogą ;-) No to kupiłem kabel HDMI-HDMI,
    z gracją upierniczyłem wtyczkę z jednej strony i voila' mam przeciągnięty
    kabel pod samego PC-ta. Problem w tym że nie mogę wygóglać żadnego sklepu
    który handluje wtykami DVI - rozbieralnymi (DVI ponieważ będzie pewnie dużo
    łatwiej go zarobić niż HDMI).
    Czy ktoś z Was wie gdzie (najlepiej na śląsku) uda mi się kupić 2 wtyki DVI-D
    ?

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2009-03-17 10:50:59
    Temat: Re: Rozbieralny wtyk DVI-D gdzie kupić ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Verox schrieb:
> [...]
    > łatwiej go zarobić niż HDMI).
    > Czy ktoś z Was wie gdzie (najlepiej na śląsku) uda mi się kupić 2 wtyki DVI-D

    Farnell ma takowe wtyki, na przykład.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-03-17 14:50:24
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 17 Mar 2009 11:50:59 +0100, Waldemar Krzok napisał:

    > Farnell ma takowe wtyki, na przykład.

    Dzięki. Znalazłem jeszcze i zamówiłem na:

    http://sklepelektroniczny.com/product-pol-10203-Wtyk
    -DVI-241.html

    (gdyby ktoś szukał)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2009-03-17 21:50:28
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Verox pisze:

    > Dzięki. Znalazłem jeszcze i zamówiłem na:
    > http://sklepelektroniczny.com/product-pol-10203-Wtyk
    -DVI-241.html

    Ciekawe co wyjdzie z takiego ręcznego lutowania. Przecież w HDMI/DVI
    śmigają grube setki MHz kanałami różnicowymi LVDS.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-03-17 22:39:37
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 17 Mar 2009 22:50:28 +0100, Adam Dybkowski napisał:

    -DVI-241.html

    > Ciekawe co wyjdzie z takiego ręcznego lutowania. Przecież w HDMI/DVI
    > śmigają grube setki MHz kanałami różnicowymi LVDS.

    Nie omieszkam się pochwalić jak wtyczki przyjdą.
    Kabel po rozwaleniu nie wygląda źle; 4 pary skrętek w ekranie + przewód
    uziemiający w każdej parze. Dodatkowo jakieś przewody wolnozmienne zwykłym
    drutem.

    http://telewizor.eu/dvi.html
    http://pl.wikipedia.org/wiki/HDMI

    Nie przewiduje problemów :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 6. Data: 2009-03-18 22:27:54
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:

    -DVI-241.html

    > Ciekawe co wyjdzie z takiego ręcznego lutowania. Przecież w HDMI/DVI
    > śmigają grube setki MHz kanałami różnicowymi LVDS.

    W goldpinach 2mm mi dziala ladnie. 300MHz LVDS. Goldpiny po obu
    stronach, pomiedzy nimi 1m kabla IDC. Zlacza lutowane recznie (bo akurat
    zaciskane wtyczki 'wyszly').

    Tylko do prototypu nie chcialo sie innego zlacza szukac. Grunt, ze dziala.

    --
    Jerry1111

  • 7. Data: 2009-03-19 16:51:37
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 17 Mar 2009 22:39:37 +0000 (UTC), Verox napisał:

> [...]
    > uziemiający w każdej parze. Dodatkowo jakieś przewody wolnozmienne zwykłym

    Wtyki przyszły, założyłem wszystko działa. Kabel 17m (obcięty z 20m HDMI-HDMI)
    Wreszcie obraz jak należy (dotychczas był kabel component 3xkoncentryk).

    A sam sklep polecam, przedwczoraj wieczorem zamówiłem dziś przyszła paczka.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB