  • 1. Data: 2009-03-17 15:27:55
    Temat: pcmcia - ktore piny to zasilanie (myszka hp)
    Od: "Michał" <g...@b...pl>

    witam,
    z racji ze touchpad w lenovo s10 doprowdza mnie do szalu:) wymyslilem sobie
    zakup myszki hp na bluetooth, ladowanej z pcmcia. z racji ze nie mam
    takowego wyjscia, wykombinowalem ze podepne jakos tylko zasilanie do
    ladowania.
    moze ktos sie orientuje jak to rozwiazac, jakie tam jest napiecie i na
    ktorych pinach?
    znalazlem wyprowadzenia pinout , jest masa - gnd i vcc, jak rozumiem, to
    moze byc zasilanie, pytanie jakie napiecie i ew. ktore z pinow z
    zasilaniem:)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-03-17 15:28:28
    Temat: Re: pcmcia - ktore piny to zasilanie (myszka hp)
    Od: "Michał" <g...@b...pl>

    > znalazlem wyprowadzenia pinout , jest masa - gnd i vcc, jak rozumiem, to
    > moze byc zasilanie, pytanie jakie napiecie i ew. ktore z pinow z
    > zasilaniem:)

    zapomnnialem dodac: http://www.interfacebus.com/Design_Connector_PCMCIA.
    html