  • 1. Data: 2023-05-19 12:44:23
    Temat: Kolejny przykład na chore dotacje z UE
    Od: nadir <n...@h...org>

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/kto
    s-wzial-za-to-sowite-dotacje-a-ladowarki-nie-dzialaj
    a-przyjrzelismy-sie-sprawie/3hqg8kq

    Ktoś się spodziewał, że to inaczej się skończy?
    W moim mieście też powstała darmowa ładowarka za unijne pieniądze. Efekt
    był taki, że wszystkie 2 stanowiska były ciągle okupowane przez 3-4 te
    same samochody, których właściciele w ten sposób amortyzowali sobie
    koszty zakupu fury.
    W zeszłym roku burmistrz ogłosił, że w ramach oszczędzania pieniędzy na
    drogi prąd wyłącza jednocześnie ładowarkę. No i tak sobie stoi wyłączona
    do dzisiaj, dodatkowo dwa miejsca parkingowe, przy ogólnym ich
    deficycie, się marnują, bo mogą na nich stawać tylko zielone tablice.

  • 2. Data: 2023-05-19 14:33:01
    Temat: Re: Kolejny przykład na chore dotacje z UE
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 19 May 2023 12:44:23 +0200, użytkownik nadir napisał:

    > W zeszłym roku burmistrz ogłosił, że w ramach oszczędzania pieniędzy na
    > drogi prąd wyłącza jednocześnie ładowarkę.

    No i co pyskujesz na UE kiedy powinniście zmienić burmistrza.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-05-19 14:50:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 May 2023 12:33:01 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > No i co pyskujesz na UE kiedy powinniście zmienić burmistrza.

    Nie tak łatwo go zmienic przed wyborami.

    A w czasie wyborów ... a jak go inni obywatele poprą?
    Czemu on innym dopłaca do łądowania, a im nie ?

    J.

  • 4. Data: 2023-05-19 14:53:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.05.2023 o 14:33, Jacek pisze:

    > No i co pyskujesz na UE kiedy powinniście zmienić burmistrza.

    Po co pyskujesz jak nie masz pojęcia, że burmistrza nie da się w
    praktyce zmienić.
    Poza tym to nie problem tego czy innego burmistrza ale wielu urzędników
    "rozdających" nie swoją kasę.

  • 5. Data: 2023-05-19 14:58:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/05/2023 14:53, nadir wrote:
    > burmistrza nie da się w
    > praktyce zmienić

    W sensie, że monarchia?

  • 6. Data: 2023-05-19 15:58:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 May 2023 14:58:14 +0200, heby wrote:

    > W sensie, że monarchia?

    Nie, w sensie, że trzeba referendum zorganizować,
    uzyskac odpowiedni wynik i odpowiednią frekwencje.
    W praktyce nie uzyskasz, i trzeba czekac na normalne wybory.

    J.

  • 7. Data: 2023-05-19 16:03:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.05.2023 o 14:58, heby pisze:

    > W sensie

    W sensie, że z uwagi na obowiązujące przepisy jest to awykonalne.
    https://www.prawo.pl/samorzad/referendum-lokalne-w-s
    prawie-odwolania-wojta-i-rady-gminy,509362.html.

    > że monarchia?

    I na potrzeby obecnej dyskusji możemy przyjąć, że tak.

  • 8. Data: 2023-05-19 19:05:17
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 19 May 2023 15:58:38 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > Nie, w sensie, że trzeba referendum zorganizować,
    > uzyskac odpowiedni wynik i odpowiednią frekwencje.
    > W praktyce nie uzyskasz, i trzeba czekac na normalne wybory.

    Czyli wszyscy są zadowoleni oprócz nadira. Koleś, nieco się wyobcowałeś :)

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2023-05-19 23:07:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.05.2023 o 19:05, Jacek pisze:

    > Czyli wszyscy są zadowoleni oprócz nadira. Koleś, nieco się wyobcowałeś :)

    A ty jesteś zadowolony z pisu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-05-20 11:08:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.05.2023 o 19:05, Jacek pisze:

    > Czyli wszyscy są zadowoleni oprócz nadira.

    Nie wiem czy wszyscy i czy zadowoleni, ale jak widać są tacy, którzy się
    cieszą, że ktoś przepierdala ich kasę na prawo i lewo.