  • 121. Data: 2022-06-11 18:46:24
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.06.2022 o 17:36, ii pisze:
    [...]
    > Boję się zerwać zwoje mózgowe.

    No fakt, masz ich niewiele więc trzeba uważać :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 122. Data: 2022-06-12 00:30:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > W dniu 11.06.2022 o 17:36, ii pisze:
    > [...]
    >
    > No fakt, masz ich niewiele więc trzeba uważać :D

    Owinę na mniejszym karkasie to będzie ich więcej.

  • 123. Data: 2022-06-18 17:29:22
    Od: jacek <j...@f...pl>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A wiesz może czy wodomierz wysyła "gołe" impulsy, czy może dodatkowo
    > wysyła datę i czas? Jeżeli to drugie jest stosowane, to który producent
    > ma taki "bajer"?

    Datę, czas, wskazanie, historie miesiącami, zależnie od producenta
    jp

  • 124. Data: 2022-06-18 17:29:24
    Od: jacek <j...@f...pl>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A wiesz może czy wodomierz wysyła "gołe" impulsy, czy może dodatkowo
    > wysyła datę i czas? Jeżeli to drugie jest stosowane, to który producent
    > ma taki "bajer"?

    Taki ,bajer' ma na pewno Apator, BMeters, maddalena i inni. Nie jestem
    pewien czy Sensus ma.

    jp