  • 1. Data: 2022-06-05 17:34:12
    Temat: Ruban speaker
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    YT mi podpowiedziało, obejrzałem, zacząłem Googlać. Ale jak mówi stare
    polskie przysłowie: "Prawdziwe studiowanie zaczyna się, gdy Google
    pokazuje zero wyników wyszukiwania". No i tak się zastanawiam, czy taki
    głośnik, nawet bardziej starannie wykonany, ma jakieś szczególne zalety
    wobec zwykłego. Ktoś sie wypowie?
    https://www.youtube.com/watch?v=F_CDiy84yMw

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2022-06-05 18:53:58
    Temat: Re: Ruban speaker
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 05.06.2022 17:34, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > No i tak się zastanawiam, czy taki
    > głośnik, nawet bardziej starannie wykonany, ma jakieś szczególne zalety
    > wobec zwykłego. Ktoś sie wypowie?

    A jakie niby ma mieć zalety? Jest otwarty, to specjalnie basu nie będzie
    a obudować się nie bardzo da.
    Układ elektromagnetyczny też specjalnie sprawny nie będzie.
    Jedyna zaleta to to, że można go wykonać na zajęciach praktycznych ale
    jakby co są jeszcze prostsze.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2022-06-05 22:02:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 5 czerwca 2022 o 17:34:14 UTC+2 Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> [...]
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
    Odpowiednio starannie wykonany ma tą zaletę że można go sprzedać za spore pieniądze.
    Za takie że górna granicę moze być na poziomie setek tysięcy dolarów za sztukę. Na
    kolejnym podrzuconym przez net filmie domowa kolumna głośnikowa za 300 tysięcy
    dolarów.