  • 1. Data: 2002-01-06 23:10:17
    Temat: SDI Szczecin
    Od: "Boczarek" <k...@w...pl>

    Witam

    Czy tylko ja nie mogę od trzech dni połączyć się z praktycznie żadnym
    zagranicznym serwerem? (a jeśli już, to na kilka minut) Także z polskimi mam
    niemałe problemy - nawet szachy na WP zerwało mi 5 razy. Mają jakąś awarię
    łączy, czy co?

    Filip

  • 2. Data: 2002-01-07 01:57:30
    Temat: Re: SDI Szczecin
    Od: "James007" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Boczarek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > niemałe problemy - nawet szachy na WP zerwało mi 5 razy. Mają jakąś

    Zobacz tu :
    http://www.providers.pl/forum/list.php?f=3

  • 3. Data: 2002-01-07 01:57:36
    Od: "James007" <j...@s...pl>

> [...]
    mam
    > niemałe problemy - nawet szachy na WP zerwało mi 5 razy. Mają jakąś

    Tak zerknij na grupe pl.regionalne.szczecin
    Tam bylo to poruszane

  • 4. Data: 2002-01-07 16:33:39
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    "Boczarek" <k...@w...pl> napisał(a) co następuje:
> [...]
    mam
    > niemałe problemy - nawet szachy na WP zerwało mi 5 razy. Mają jakąś

    Aaaaaa....
    to wy tak ssacie! Ledwo was odcielo to mozna okragly
    dzien sluchac shoutcasta z usa :> serio mowie - mozna.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 5. Data: 2002-01-07 17:51:10
    Od: "Filip" <k...@w...pl>

    > Aaaaaa....
    > to wy tak ssacie! Ledwo was odcielo to mozna okragly
    > dzien sluchac shoutcasta z usa :> serio mowie - mozna

    To znaczy od kiedy dokładnie masz taki dobry transfer?

  • 6. Data: 2002-01-08 00:09:32
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    "Filip" <k...@w...pl> napisał(a) co następuje:

    > To znaczy od kiedy dokładnie masz taki dobry transfer?

    Mniej wiecej od Swiat ale obwinianie kogokolwiek bylo
    zartem, oczywiscie.