  • 1. Data: 2002-01-06 17:05:48
    Temat: Lacza miedzynarodowe?
    Od: Jaroslaw Rafa <r...@w...krakow.pl>

    Witam,
    czy ktos moze mi napisac, jakie lacza miedzynarodowe (jaka przepustowosc i
    do kogo) ma obecnie TPSA? Na ich stronie WWW nie ma oczywiscie nic...
    A moze ktos wie cos o laczach miedzynarodowych Telbanku i Netii?

    Chcialem tez zadac analogiczne pytanie odnosnie Ipartners - na ich stronie
    WWW co prawda jest mapka sieci i wiadomo dokad sa lacza, ale nie wiadomo
    jakiej przepustowosci...
    Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa
    r...@i...wsp.krakow.pl

  • 2. Data: 2002-01-06 21:52:12
    Temat: Re: Lacza miedzynarodowe?
    Od: "Jaroslaw Szopa" <j...@r...zgierz.pl>

    > Chcialem tez zadac analogiczne pytanie odnosnie Ipartners - na ich stronie
    > WWW co prawda jest mapka sieci i wiadomo dokad sa lacza, ale nie wiadomo
    > jakiej przepustowosci...

    No nie zupelnie - cos tam widac na tej mapce: 622 Mb/s do Berlina i 155
    Mb/s do Pragi.

    Pozdrawiam
    Jaroslaw Szopa

  • 3. Data: 2002-01-10 06:03:39
    Od: "Grzesieq" <g...@p...com>

    IPartners: 2.5Gbps - GTS Ebone <<< poki co najszybsze i najlepsze
    TP S.A. 155 Mbps - Teleglobe
    900 Mbps - Telia.net <<< dzieki temu ruch w sieci nieco
    sie
    poprawil (sprawdzilem to na wlasnej
    skorze)
    Netia 155 Mbps - Telia.net

    Pozdro,
    Grzesieq

  • 4. Data: 2002-01-18 18:00:40
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl>

    Wow a skad az takie szczegolowe informacje ?

  • 5. Data: 2002-01-20 12:24:05
    Od: "Grzesieq" <g...@p...com>

    Użytkownik "Panicz" <p...@c...net.pl> napisał w wiadomości
    > Wow a skad az takie szczegolowe informacje ?

    Wie sie to i owo. Czyta informacje od providerow oraz testuje traceroutem
    siec na wlasnej skorze :-).

    > Użytkownik "Grzesieq" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    nieco
    wlasnej

  • 6. Data: 2002-01-26 18:48:50
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl>

    Sory ze jestem upierdliwy ale traceroute nie pokazuje predkosci polczenia
    pomiedzy routerami
    Providerzy tez raczej nie wiedza jakimi laczami dysponuje ich dostawca
    poniewaz w niejednym przypadku TP S.A. chociazby czy inna firma stosuja
    jakas strategie typu na jeden trakt 2 Mb/s wpinaja 4 a czasami wiecej lacz 2
    Mb/s

    :
[...]
    : > >
    : > > Pozdro,
    : > > Grzesieq
    : > >
[...]
    : > > >
[...]
    : >
    :

  • 7. Data: 2002-01-26 22:45:22
    Od: "Grzesieq" <g...@p...com>

    > Providerzy tez raczej nie wiedza jakimi laczami dysponuje ich dostawca
    Wiedza i informuja o tym - zarowno TP S.A., NASK jak i IP
> [...]
    > jakas strategie typu na jeden trakt 2 Mb/s wpinaja 4 a czasami wiecej lacz
    Gdyby tak rzeczywiscie bylo - proporcja 1/4 (no wlasnie jaka jest optymalna
    proporcja na rozdzielenie pasma miedzynarodowego/krajowego) to sami
    uzytkownicy SDI (nie liczac Polpakow, Neostrady i innych.) zuzyliby
    przepustowosc ok. 2 Gbps a jest 900 Mbps.

  • 8. Data: 2002-01-28 16:15:23
    Od: "Jarosław Szopa" <j...@r...zgierz.pl>

> [...]
    > jakas strategie typu na jeden trakt 2 Mb/s wpinaja 4 a czasami wiecej lacz

    Kilkunastu wpietych w jedno 2 Mbps to normalka :-)
    J.

  • 9. Data: 2002-02-22 19:28:01
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    > Wie sie to i owo. Czyta informacje od providerow oraz testuje traceroutem
    > siec na wlasnej skorze :-).

    nieco

    hmm , skad Ci az 900Mbps wyszlo ?
    Na stronie Telli jest o wiele mniej :)

    From To
    Capacity
    Stockholm Sweden Warsaw Poland 45Mbit/s
    Hamburg Germany Warsaw Poland 155Mbit/s

    + ofkorz nie widzialne lacze z Teleglobe :)
    AL

  • 10. Data: 2002-02-22 21:01:54
    Od: "Mark" <t...@k...chip.pl>

    "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl> napisał(a) w wiadomości
    > hmm , skad Ci az 900Mbps wyszlo ?
> [...]
    Na stronie Telii dane są mocno nieaktualne. Z tego co wiem to te firmy
    oprócz tepsy mają łącza do Telii:
    Netia, Supermedia, Crowley, Futuro, Aster City, ZigZag, Agora, Nask, Atcom.
    Z tego by wychodziło że dla tpnetu pozostało by łącze 20 Mbit/s przy
    założeniu że każdy z w/w operatorów miałby łącze 20 Mbit/s.
    --
    Mark
    t...@p...fm