  • 71. Data: 2010-02-01 11:59:17
    Temat: Re: SUV
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 23 sty 2010 o 17:07 GMT, Jacek Osiecki napisał(a):

    > No dobra, niech będzie - chodzi o liftbacki, bo pomijając vel satis to w
    > wyższej (czy tam średniej, jak kto woli) klasie hatchbacków nie ma :)

    Jest, dzisiaj na prawde mnie zaskoczylo, ale pierwszy raz widzialem BMW 5 w
    wersji liftback/coupe, miala chyba oznaczenie GT, mozliwe ze wczesniej juz to
    widzialem, tylko ogolnie charakterem bryly jet bardzo podobne do X6, takie
    niskozawieszone X6, bardzo podobne... mozliwe ze widzialem ale pomylilem te
    dwa modele...

    http://www.v10.pl/Nowe,BMW,5,GT,pierwsze,oficjalne,z
    djecia,prototypu,27816.html
    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7079417,Polska_premier