  • 11. Data: 2011-10-31 21:09:20
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2011-10-31 21:37, Arni pisze:

> [...]
    > wieku i doswiadczenia po prostu nie lubie jak ktos wpada z przekazem:
    > mam was w dupie ale pomózcie. Nie chodzi zeby ktos błagał o pomoc tylko
    > wykazał odrobine starania, ze odpowiedz chce otrzymac. Jak mam mu pomóc
    > kiedy nie daje rady preczytac o co mu chodzi? Jakby nie patrzył mamy pl.
    > w nazwie wiec piszemy po polsku. Swoja droga to ja wspolczuje ofiarom
    > giertychowej matury, czatów, forumów, fejsbuków i innych ogłupiajacych
    > zjawisk. Bo oni nawet nie wiedzą, ze mozna komunikowac sie inaczej.
    > Ubogośc słownictwa, formy, pojęć. Po prostu biedacy. ale myślą ze są cool.

    Arni, przeczytaj sobie najpierw swoją odpowiedź na posta ASG.
    Spodziewałeś się, że po czymś takim koleś wyrazi skruchę, bo wstawił za
    dużo myślników, wykrzykników, dużych liter i skrótów do wypowiedzi? On
    nawet odpowiadając nie opuścił się do poziomu Twojego posta. A jego mail
    rozpoczynający wątek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie całkowicie
    zrozumiały. Nie uprzedziłeś się do tego ścigacza za bardzo?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 12. Data: 2011-10-31 21:17:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    zefir pisze:

> [...]
    > dużo myślników, wykrzykników, dużych liter i skrótów do wypowiedzi? On
    > nawet odpowiadając nie opuścił się do poziomu Twojego posta.

    a co? mój był zbyt wyszukany?

    > A jego mail
    > rozpoczynający wątek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie całkowicie
    > zrozumiały. Nie uprzedziłeś się do tego ścigacza za bardzo?

    scigacz nie miał tu nic do rzeczy, wyświetliłem posta, dostałem
    oczopląsu i koniec. Nie dałem rady tego przeczytać a wierz mi ze
    chciałem pomóc. Nie potrafie przetwarzac słowotoku. Przykro mi,

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2011-10-31 21:31:32
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

    Wojtek napisal

    > Napisz tak, żeby dało się zrozumieć o co chodzi - bo faktycznie się nie
    > da...

    > Jak będziesz się tak odgryzał to zostaniesz olany.

    teraz to już nic nie kumam - prosiłem o pomoc w mechanice a uzyskałem
    jakiś bełkot o tym ze nie mam szacunku. Że nie znam polszczyzny gdzie
    wydaje właśnie książkę ... Ale mniejsza o to .Chciałem by przekaz był
    prosty w odbiorze. Nie sądziłem że tu siedzą sami poloniści a nie
    mechanicy!!! Postaram się następnym razem nie być ani cool ani trędy ani
    na topie czy jak zwał tak zwał. Problem dla tych co się znają chciał bym
    by był wzięty pod uwagę a nie : pieprzenie o poprawności polonistycznej
    stylistycznej czy interpunkcyjnej. JAPIERDOLE POJEBAŁO WAS ????????????/
    nie chcesz nie pomagaj !!!!!!!!! ale czy potrzebne są te iście literackie
    wpisy o poprawności mojej i politycznej i literackiej - <--- znak "-" był
    tylko znakiem interpunkcyjnym w zamiennictwie jako kropka - bo faktycznie
    chciałem przedstawić wszystko szybko i jednym tchem więc jeden z POETÓW
    przedmówców słusznie zauwazył ze czyta się bez oddechu bo taki tez to
    miało zamiar literacki. Tak że dla mniej biegłych czy też bardziej
    literacko zoriętowanych nie miało to wyznacznika obelzywości czy też braku
    kultury - który tu dostałem w zamian za zwykłe pytanie, a chęcią zapytania
    i szybkiej odpowiedzi. Zrozumcie NIE MIAŁEM NIKOGO NA UWADZE OBRAZIĆ ! !
    !ja żyje w realu a nie na forum - na forum mi sie motor nie popsuł a w
    realu , więc jakiekolwiek kolejne wywody co do postawy mojej są BŁĘDNE ,
    jakiekolwiek cytowania mnie co do poprawności literackiej również uważam
    za zbędne i nie potrzebne. NIE MIAŁEM NA UWADZE KOGOKOLWIEK OBRAZIĆ a
    zadać konkretne pytanie ! Otrzymałem tylko bełkot - żal.pl wg mnie - chyba
    nikt ni eumiał merytorycznie odpowiedzieć na pytanie a jak jeden sie
    zaczął dopierdalać co do pisowni reszta głąbów ruszyła z odsieczą - to
    dopiero jest wiocha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i żałosne to jest - sory
    jestem z dol śl u nas nie ma takiej popeliny jak na tym ogólnym widze
    szambie gdzie tylko populistów wielu a żadnego merytoryka co do tematu
    pobieżnie oceniając są w stanie swoje lingwistyczne niedojrzałe epitafia
    wygłaszać - żałosneeeeeeeeeeeeeee

  • 14. Data: 2011-10-31 21:33:43
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2011-10-31 22:17, Arni pisze:

    > a co? mój był zbyt wyszukany?

    Nie pochlebiaj sobie.

    > scigacz nie miał tu nic do rzeczy, wyświetliłem posta, dostałem
    > oczopląsu i koniec. Nie dałem rady tego przeczytać a wierz mi ze
    > chciałem pomóc. Nie potrafie przetwarzac słowotoku. Przykro mi,

    Wystarczyło napisać:
    "Szanowny kolego ze ścigacza.pl, witam Cię serdecznie na usenetowej
    grupie dyskusyjnej pl.rec.motocykle
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet) W pierwszej kolejności zapraszamy
    Cię do zapoznania się z treścią FAQ grupy pl.rec.motocykle, pod adresem:
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj . Co do
    Twojego pytania, na pewno wiele osób, w tym ja, chętnie Ci pomoże,
    musisz tylko spróbować sformułować je w sposób zwięzły i bez zbędnych
    ozdobników, te ozdobniki znacząco utrudniają zrozumienie Twojego
    problemu, a co za tym idzie, utrudniają skuteczne znalezienie recepty na
    pozbycie się trapiącego Cię problemu."

    Pamiętam, że tak tu kiedyś było. Czujesz różnicę pomiędzy tym, a "kurwa,
    tego sie czytac nie da"?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 15. Data: 2011-10-31 21:36:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ASG pisze:

    > teraz to już nic nie kumam - prosiłem o pomoc w mechanice a uzyskałem
    > jakiś bełkot o tym ze nie mam szacunku. Że nie znam polszczyzny gdzie
    > wydaje właśnie książkę

    no gdzie ją wydajesz?

    > ... Ale mniejsza o to .Chciałem by przekaz był
    > prosty w odbiorze. Nie sądziłem że tu siedzą sami poloniści a nie
    > mechanicy!!!

    Zrozum wreszcie ze mechanicy tez uzywają jezyka polskiego a nie jakiegos
    bełkotu.

  • 16. Data: 2011-10-31 21:41:01
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    zefir pisze:

    > Nie pochlebiaj sobie.

    ironia to musi Cie chyba w tyłek kopnąc zebys ja zauwazył.
    Zresztą kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten
    wątek zasponsorowała u mnie literka K. Szkoda czasu.

> [...]
    > (http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet) W pierwszej kolejności zapraszamy
    > Cię do zapoznania się z treścią FAQ grupy pl.rec.motocykle, pod adresem:

    no to by było rzeczywiscie na temat, przeciez wiekszosc forumowiczów nie
    ma pojecia co to sa newsy, nie przeczyta tego z powodów jakie podałem i
    nie zrozumie. A ja nie mam misji nawracania nikogo.

> [...]
    > ozdobników, te ozdobniki znacząco utrudniają zrozumienie Twojego
    > problemu, a co za tym idzie, utrudniają skuteczne znalezienie recepty na

    dziekuje, zapisze to sobie i zacytuje w odpowiednim czasie. Łudzisz sie
    jeszcze ze to cos da? bo ja tu zbyt długo jestem i zbyt wiele widziałem.

    > Pamiętam, że tak tu kiedyś było. Czujesz różnicę pomiędzy tym, a "kurwa,
    > tego sie czytac nie da"?

    a da się?
    No widzisz, moja misja sie skonczyła, niech teraz ktos przejmie pałeczkę.

  • 17. Data: 2011-10-31 21:44:07
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    ASG wrote:

> [...]
    > jakiś bełkot o tym ze nie mam szacunku. Że nie znam polszczyzny gdzie
    > wydaje właśnie książkę ... Ale mniejsza o to .Chciałem by przekaz był

    Chodzi o to że przekaz NIE BYŁ prosty w odbiorze, ja też niewiele z tego
    zrozumiałem...

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 18. Data: 2011-10-31 21:47:32
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

    jak żyje takiego prostactwa nie widziałem ;| Jedno pyt! Padło a ci sie
    uwzięli na pisownie BUAHAHAHA nosz aż na swoich forach dl śl pokaże to jak
    pomagają sobie w PL kolesie - jebią sie jak psy bo ktoś nie używał
    interpunkcji a zadał pyt ! I go zatłukli motykami z miejsca - Wojtusiowi
    jakiemuś tam radze chłopie zostan przy rowerze hehehehe PROSTE PYTANIE
    PADŁO - co może być przyczyną że motor sie dławi - a ci mi pierdolą o
    ortografii pisowni interpunkcji ?!?!?!? JESZCZE RAZ PYTAM ???????? : CZY
    JA TRAFIŁEM NA FORUM PROFESORA MIODKA CZY NA ŚCIGACZ.PL
    ?????????????ZASTANÓWCIE SIE DO QRWY NĘDZY NIM COŚ NAPISZECIE KOLEJNEGO
    !!!!!!!!!!!!!JA SIE NIE ODEZWAŁEM Z PYT : CHŁOPAKI CZY TEŻ SZANOWNE FORUM
    - PODPOWIEDZCIE MI CZY JA SIE FORMALNIE DOBRZE WYRAŻAM Z ZAPYTANIEM
    ODNOŚNIE MOJEGO MOTORU NA FORUM MOTOCYKLOWYM - CZY JA DOBRZE NAPISAŁEM
    STYLISTYCZNIE ETC ! ! ! CO ZA IDIOCI SIE WYPOWIADAJĄ ? SILNIK
    CHYBA NI EWIELE MA WSPÓLNEGO Z WYPOWIEDZIĄ ALA POLONISTYKA CZY STYLISTYKA
    CZY OSTATECZNIE INTERPUNKCJA ! ! ! ! ? ? ? MOŻE SIĘ MYLĘ ALE SIE WQRWIŁEM
    BO CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE SPOTKAŁEM NA ŻADNYM FORUM - BY ZADAJĄC
    PROSTE PYTANIE O SILNIK DOSTAĆ KILKANAŚCIE POSTÓW ODNOŚNIE STYLISTYKI
    WYPOWIEDZI I JEJ NIESTETY MYLNEJ INTERPRETACJI ZE KOGOŚ CHCIAŁEM URAZIĆ !
    ! !PO PROSTU RZUCIŁEM PYTANIEM! PROSIŁEM O POMOC A DOSTAŁEM : OWSZEM POMOC
    ALE NIE W TEMACIE MECHANIKI A POLONISTYKI - RESZCIE DEBILNYCH ODP D Z I Ę
    K U J Ę ! NIE INTERESUJĄ MNIE ONE
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !

  • 19. Data: 2011-10-31 21:55:12
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ASG pisze:
> [...]
    > ortografii pisowni interpunkcji ?!?!?!? JESZCZE RAZ PYTAM ???????? :
    > CZY JA TRAFIŁEM NA FORUM PROFESORA MIODKA CZY NA ŚCIGACZ.PL

    zagubiony biedaku - nie jestes na forum tylko na grupie newsowej. I nie
    sikacz tylko pl.rec.motocykle.

    _pl_

    brak argumentów zastepujesz krzykiem - jakie to typowe

  • 20. Data: 2011-10-31 21:58:02
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

    OK teraz zrozumiałem !

    PRZEPRASZAM faktycznie jak by mi ktoś napisał jak w/w relacje z zasad etc
    Nie chce mi się już tego powielać, ale miał ktoś rację. Jak mam sie
    wyrażać w sposób prosty zrozumiały to ok. Zrozumiałem przyjąłem. Jestem
    pierwszy raz na waszym forum i nie wiem jakie zasady tu panują! Bynajmniej
    nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem bo stworzyłem
    bełkot. Problem jaki mam to jak już Wszyscy wiecie jest z silnikiem DR 750
    Big . Przyznałem się że zalałem go NITRO MENATEM . Po tym akcie udało mi
    sie go odpalić ponownie już po oczyszczeniu przewodów paliwowych. Nie
    ruszałem gaźników. Czy jest ktoś kto umiał by mi odpowiedzieć czy też
    podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało obecnych objawów ? TAK
    LEPIEJ ;) spox tak chyba powinienem zacząć - a nie wszyscy na mnie
    skoczyliście zamiast jak ten ktoś, podpowiedzieć jak skonstruować moje
    pytanie!