  • 1. Data: 2010-01-22 23:10:17
    Temat: Samochodowe rejestratory obrazu
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od kilku miesięcy jestem użytkownikiem CarCamOne, ale już kilka razy
    zauważyłem że zdarzają się sytuacje których kamerka nie zarejestrowała i
    jest to ewidentny błąd kamerki, bo zawsze numeruje ona kolejne nagrania
    kolejnymi numerami - a te brakujące pokrywają się z dziurami w numeracji
    (niestety czasami trafiającymi się).

    Jeżeli ktoś wie jak sobie z tym poradzić, to proszę o pomoc, ale na wiele
    nie liczę, gdyż ze względu na to że rejestrator przeważnie działa, zapewne
    firma Acme będzie w stanie prawie zawsze jakoś zarzut odrzucić, a poza tym
    to nie chodzi mi o męczenie się z jakąś firmą, tylko o tanie i wymagające
    minimum obsługi rozwiązanie skutecznie rejestrujące obraz przed moim
    samochodem.

    Proszę o pomoc w znalezieniu rozwiązań porównywalnych cenowo (~300PLN), a
    jak się nie da, to przynajmniej3 do 1k.

    Pozdrawiam
    kietlak

  • 2. Data: 2010-01-23 12:20:31
    Temat: Re: Samochodowe rejestratory obrazu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.01.2010 kietlak <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Od kilku miesi?cy jestem u?ytkownikiem CarCamOne, ale ju? kilka razy
    > zauwa?y?em ?e zdarzaj? si? sytuacje których kamerka nie zarejestrowa?a i
    > jest to ewidentny b??d kamerki, bo zawsze numeruje ona kolejne nagrania
    > kolejnymi numerami - a te brakuj?ce pokrywaj? si? z dziurami w numeracji
    > (niestety czasami trafiaj?cymi si?).

    A nie wyłącza Ci się zasilanie albo nie wyjmujesz z gniazda zapalczniki? Na
    pewno po tym drugim kamera nie zapisze na kartę pliku i zostaje dziura.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2010-01-23 23:48:54
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    > A nie wyłącza Ci się zasilanie albo nie wyjmujesz z gniazda zapalczniki?
    Na
    > pewno po tym drugim kamera nie zapisze na kartę pliku i zostaje dziura.

    Zasilanie się nie wyłącza, ani nie jest wyjmowane z gniazda - zresztą w
    takim przypadku nic by nie zostało nagrane, ale też następne nagranie miało
    by numer kolejny po poprzednio nagranym, a mi powstaje przerwa w numeracji.
    Takie same objawy trafiają się moim znajomym :(
    Dlatego szukam jakiegoś bardziej niezawodnego urządzenia.

    kietlak

  • 4. Data: 2010-01-28 18:05:05
    Od: janusz t <f...@g...com>

    Propozycja
    Ciekawy i sprawny rejestrator model DVR RS-001
    użytkuje blisko pól roku chodzi bez problemu i ma wbudowany
    akumulator
    Pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2010-01-28 19:18:50
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    janusz t pisze:
    > Propozycja
    > Ciekawy i sprawny rejestrator model DVR RS-001
    > użytkuje blisko pól roku chodzi bez problemu i ma wbudowany
    > akumulator

    To jak juz reklamujesz, to powiedz jak go zasilasz (bo chyba nie
    ladujesz akumulatora w domu?), jaki ma format zapisu plikow (jaki
    codec?), jakiego rodzaju karty pamieci akceptuje?

  • 6. Data: 2010-01-28 20:05:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 19:18:50 +0100, Stefan <s...@c...wp.pl> said:

    > To jak juz reklamujesz, to powiedz jak go zasilasz (bo chyba nie
    > ladujesz akumulatora w domu?), jaki ma format zapisu plikow (jaki
    > codec?), jakiego rodzaju karty pamieci akceptuje?

    30 sekund...

    4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-001.html

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-01-28 20:20:33
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Bydlę pisze:

    > 30 sekund...
    >
    > 4maxmedia.pl/oferta_ds_dvr-rs-001.html

    Ale ja tam bylem i nie znalazlem odpowiedzi na zadane pytania.

  • 8. Data: 2010-01-28 22:33:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 20:20:33 +0100, Stefan <s...@c...wp.pl> said:

    > Ale ja tam bylem

    Ale nie napisałeś o tym.
    Nie wiń mnie za to.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-01-29 00:08:52
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-28 22:33:46 +0100, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> said:

    > Ale nie napisałeś o tym.
    > Nie wiń mnie za to.

    (w tzw. wolnej chwili wpisałem nazwę ustrojstwa w gógle, zażądałem
    przedstawienia obrazków, kliknąłem w ten wyglądający jak tamten z
    podanej strony i poznałem wszystkie dane, w tym i te, których szukałeś)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-01-29 09:17:09
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Bydlę pisze:
> [...]

    A Ty jak cytujesz, to nie zmieniaj tresci, bez zaznaczenia tego.

    > (w tzw. wolnej chwili wpisałem nazwę ustrojstwa w gógle, zażądałem
    > przedstawienia obrazków, kliknąłem w ten wyglądający jak tamten z
    > podanej strony i poznałem wszystkie dane, w tym i te, których szukałeś)

    To podpowiedz mi jak sie go zasila, jakiego codeca uzywa i jakiego
    rodzaju karty pamieci akceptuje?
    Nim zadalem pierwsze pytanie, szukalem odpowiedzi ale nie znalazlem, a i
    teraz patrze na wyniki wyszukiwania w grafice i odpowiedzi nie widze.
    Dlatego powaznie sie pytam.