  • 1. Data: 2010-01-22 21:26:45
    Temat: Nissan Patrol w Polsce
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy Nissan Patrol nie jest oficjalnie dostepny w Polsce?

    Na stronach przedstawiciela i dilerow ani widu, ani slychu.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-01-22 22:32:16
    Temat: Re: Nissan Patrol w Polsce
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Maciek wrote:
    > Czy Nissan Patrol nie jest oficjalnie dostepny w Polsce?
    >
    > Na stronach przedstawiciela i dilerow ani widu, ani slychu.

    to za dobre samochody, by się ich pozbywać. A od kiedy jest produkowany jego
    następca Terrano a potem Terrano II to tym bardziej nikt nie sprzedaje
    Patroli.

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 3. Data: 2010-01-22 22:58:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 22:32:16 +0100, JoAsienka napisał(a):

    > to za dobre samochody, by się ich pozbywać. A od kiedy jest produkowany jego
    > następca Terrano a potem Terrano II to tym bardziej nikt nie sprzedaje
    > Patroli.

    Cenna uwaga, ale klania sie czytanie ze zrozumieniem :)

    PS. Uzywanych Patroli do kupienia jest skolko ugodno.

  • 4. Data: 2010-01-23 10:27:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Maciek pisze:

    > Czy Nissan Patrol nie jest oficjalnie dostepny w Polsce?
    >
    > Na stronach przedstawiciela i dilerow ani widu, ani slychu.

    Ja bym zadzwonił do jakiegoś większego (najlepiej takiego przy głównym
    importerze) dealera i zapytał telefonicznie.
    Spotkałem się już z sytuacją kiedy strona dealera udaje że czegoś nie
    ma, ale jak klient zapyta to jest.

  • 5. Data: 2010-01-23 13:23:00
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> napisał

    > A od kiedy jest produkowany jego następca Terrano a potem Terrano II to tym
    > bardziej nikt nie sprzedaje Patroli.

    Co za bzdury :(

    --
    Hinek