  • 1. Data: 2010-01-23 09:23:07
    Temat: Uno - gubi korek od wlewu oleju
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    Zna może ktoś przyczynę dlaczego w Uno może wystrzelić korek od oleju?
    Miałem ten problem rok temu zimą, zgubiłem chyba ze dwa i powtórzył się
    znowu dziś. Wychodzi mi na to że tak jak by problem się uwidaczniał w
    okresie zimowym.

  • 2. Data: 2010-01-23 09:39:37
    Temat: Re: Uno - gubi korek od wlewu oleju
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MariuszR napisał:
> [...]
    > Miałem ten problem rok temu zimą, zgubiłem chyba ze dwa i powtórzył się
    > znowu dziś. Wychodzi mi na to że tak jak by problem się uwidaczniał w
    Znajomy mial podobnie ale co prawda w innym aucie - przyczyna byla
    zatkana/zamarznieta odma
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-01-28 18:12:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MariuszR" <mariuszr.post@pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Miałem ten problem rok temu zimą, zgubiłem chyba ze dwa i powtórzył się
    > znowu dziś. Wychodzi mi na to że tak jak by problem się uwidaczniał w

    Zatkana "margaryną" guma silnik-filtr powietrza.
    neelix