  • 11. Data: 2020-09-19 10:06:59
    Temat: Re: Samouszczelniacze do opon
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-09-18 o 22:39, r...@k...pl pisze:

    > 20zł to chyba za samo zdjęcie koła z samochodu, ew z założeniem :)

    Za 20 zł to jest wymiana opony na felgach aluminiowych, bo na stalówkach
    kosztuje w mojej okolicy - 15 zł. Oczywiście z wyważeniem.
    T.

  • 12. Data: 2020-09-19 14:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > U mnie w okolicy. Nawet bywało, że kosztowało to 15 zł -
    > oczywiście naprawa sznurkiem. Tanio jest zwłaszcza poza sezonem
    > wymian opon (wiosna, późna jesień).
    > Ps. Mieszkam pod Warszawą. Ostatni raz płaciłem 20 zł 2 miesiące
    > temu - miałem gwoździa w oponie.

    Sznurkiem czyli bez zdejmowania opony?
    I bez wywazania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 13. Data: 2020-09-19 17:19:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Mam to samo w jednym kole, zdjęcie opony, przesmarowanie i ponowne
    > założenie nie pomogło.
    > Trzeba by pewnie włożyć koło do wanny i gapić się na nie przez godzinę -
    > gumiarze nie mają na to czasu, mi się nie chce. Dopompowuję je raz na
    > tydzień/dwa tygodnie i doturlam się tak do jej końca (ostatni sezon tych
    > opon).

    Tak z ciekawości: kiedy ostatni raz wymieniałeś wentyle?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2020-09-19 17:51:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2020 o 17:19 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Tak z ciekawości: kiedy ostatni raz wymieniałeś wentyle?

    w tej zepsutej wyminiałem jak mi szukali dziury (ze 3 miesiące temu) - nic
    nie znaleźli a powietrze nadal schodzi.

    TG

  • 15. Data: 2020-09-19 19:38:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > w tej zepsutej wyminiałem jak mi szukali dziury (ze 3 miesiące temu) -
    > nic nie znaleźli a powietrze nadal schodzi.

    Ok.
    Pytanie tendencyjne, gdyż zdarzało się, że wymiana wentyla (w sensie
    całości: wszystko, co wchodzi do otworu w obręczy) pomagała na
    niezidentyfikowany wyciek. Sam zresztą też się na to złapałem wiele lat
    temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2020-09-19 21:08:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak mi ucieka powietrze to zajeżdżam do fachowca.
    On znajduje dziurkę ;-) wkłada szpikulec z "glutem" i powietrze mi już
    nie ucieka. Z rok temu płaciłem chyba 20 zł.

    Ile kosztuje samouszczelniacz z przesyłką? ;-)

  • 17. Data: 2020-09-19 21:11:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-09-19 o 14:59, Budzik pisze:
    > Sznurkiem czyli bez zdejmowania opony?

    Jeśli nie potrzeba to się opony nie zdejmuje

    > I bez wywazania?

    A po co wyważać jak się nie zdejmuje? ;-)

  • 18. Data: 2020-09-19 21:14:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale trzeba uważać żeby nie wymienić dobrych wentyli na chińskie gówno
    które co pół roku trzeba wymieniać bo "Panie popękane" ;-)

  • 19. Data: 2020-09-19 21:47:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-19 o 21:14, _Master_ pisze:
    > Ale trzeba uważać żeby nie wymienić dobrych wentyli na chińskie gówno
    > które co pół roku trzeba wymieniać bo "Panie popękane" ;-)

    Zmieniam u dobrych wulkanizatorów, nie używają dziadostwa.
    Jednak mimo wszystko wymieniam raz na rok, przy zmianie opon na zimowe.
    Kosztuje to kilka zł. więcej, a mam spokój. Auto służy mi do dojazdów do
    klientów. Drugi bardziej stoi niż jeździ, ale też raz na jakiś czas
    zlecam wymianę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2020-09-20 00:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Jeśli nie potrzeba to się opony nie zdejmuje

    > A po co wyważać jak się nie zdejmuje? ;-)

    Nie wiem ile wazy miejsce naprawy.
    Jeżeli wiecej to dlatego.
    Ale nie miałem nigdy tak naprawianej opony wiec sie nie wypowiadam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"