  • 51. Data: 2021-10-03 12:48:21
    Temat: Re: Scalanie partycji
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 paź 2021 o 12:07, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]

    Raczej wyższe niż powyższe... ;)

    > Powyższe zdanie zawiera 'ją' i nie zawiera 'ja'.
    > Domyślne 'ja' dotyczy grzebania się w partycjach.

    > Scalanie dwóch (czy kilku) partycji jest trudniejsze od zmiany
    > (zwłaszcza zwiększenia od strony końca, nie {} początku) rozmiaru
    > partycji... Obecna wersja EaseUS najwyraźniej:
    >  - nie oferuje bezpłatnie scalania partycji
    >  - oferuje bezpłatnie zmianę rozmiaru partycji...

    Scalenie tego
    [_A_]___[_B__]

    za pomocą EaseUS da raczej to:
    [_____C______]

    zaś za pomocą AOMEI da raczej to:
    [_A_][_B__]___

    gdzie:
    [_A_] -- partycja
    [_B__] -- partycja
    [_____C______] -- partycja
    ___ -- wolne miejsce

    -=-

    Ja uważam, rze tylko wykrztałceni ludzie poprawnie piszoł
    i muwioł, gdysz poprawnego jenzyka uczom siem na ulicy...

    -=-

    'I know', 'we szall return' -- OK, ale nie w polskim...

    https://en.wikipedia.org/wiki/We_Shall_Return

    Pół wieku temu (tamtemu i tamtej?) marzyłem o zobaczeniu
    (odwiedzeniu) archipelagu Corregidoru -- ostatnim, jak
    wówczas myślałem skrawku Philippines należącym do USA...

    -=-

    wziąść jedno dobro, wziąść drugie dobro

    I przemienić te dobra w zło?... ;)
    Lecz wg Ciebie powyższe wzięście nie jest istotnym błędem...

    Trybun> O ile w ogóle jest to jakiś błąd to bardzo mało istotny

    -=-

    Przed laty handlowałem co do zasady tylko z tymi, którzy nie
    popełniali błędów tego rodzaju czy typu... Nawet nadmierne
    spacje (przed pytajnikiem chociażby) w reklamówkach budziły
    niepokój... To był piękny czas/okres mego życia...

    [droga od paraanalfabetyzmu do łajdactwa jest niebezpiecznie krótka]

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 52. Data: 2021-10-03 12:50:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    + [_____C___]___

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 53. Data: 2021-10-05 09:33:24
    Od: trybun <C...@j...cb>

    > Zainstalowałem -- bezpłatna wersja potrafi: zmieniać rozmiar,
    > przesuwać, usuwać, tworzyć i formatować partycje...
    > Scalanie dwóch partycji wymaga aktywacji...

    To może właśnie z tego powodu program wyrzucał błąd. Jakby nie patrzeć
    to jednak powinien powiadomić o co wlaściwie mu chodzi że nie chce scalać.

> [...]
    > klucza do EaseUS i spróbuję szczęścia także nim...
    >
    > -=-
    >
    > EaseUS zmienia rozmiar partycji -- nie wiem, czy bezbłędnie...
    > Każdy program zawiera błędy -- jedne programy zawierają więcej
    > błędów, inne mniej; jedne błędy są fatalne, inne nie są istotne itd...
    >
    > Scalanie dwóch (czy kilku) partycji jest trudniejsze od zmiany
    > (zwłaszcza zwiększenia od strony końca, nie {} początku) rozmiaru
    > partycji... Obecna wersja EaseUS najwyraźniej:
    >  - nie oferuje bezpłatnie scalania partycji
    >  - oferuje bezpłatnie zmianę rozmiaru partycji...

    Jak widać - wszystko zależy od tego jakiego programu się używa. Jeden
    scala bez żadnych problemów, drugi wyrzuca błąd, jeden przenosi system
    po kilku kliknieciach inne albo nie przenoszą wcale albo przenoszą ale z
    błędami. Chyba z 5 wypróbowałem zanim trafilem na taki który dał radę
    poprawnie przenieść W$ na SSD.

  • 54. Data: 2021-10-06 11:24:41
    Od: trybun <C...@j...cb>

    W dniu 05.10.2021 o 14:11, Eneuel pisze:
    > trybun błądzi...
    >
    > : To może właśnie z tego powodu program wyrzucał błąd
    >
    > Bardzo wyraźnie pisze, że życzy sobie aktywacji.
    >
    > : Chyba z 5 wypróbowałem zanim trafilem na taki który dał radę
    > poprawnie przenieść W$ na SSD.
    >
    > Podasz nazwy i wersję?
    >
    > -+-
    >
    > Jedno skrócenie (od początku) EaseUSem dało na oko dobry rezultat.

    Mój (EaseUS Partition Master 10.8) nie wymagał aktywacji.

    Niestety nie, nie pamietam, ostatni raz przenosiłem system kilka lat temu.