    Date: Tue, 16 Nov 2010 01:38:21 +0100
    From: Bartosz Iwanowski <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Serwer po przekierowaniu domeny

    Miałem na początku roku domenę i serwer na Interii. W ciągu roku
    przeniosłem serwis na inny serwer i przekierowałem domenę. Ponieważ
    serwer i tak był opłacony to zakładam, że jest na nim stara treść. Czy
    można wejść na ten stary serwer jeżeli nie jest już przyporządkowana do
    niej domena? Nie przez FTP, tylko przez przeglądarkę.

    Georg