  • 11. Data: 2020-10-03 10:05:57
    Temat: Re: Siema
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 2 października 2020 12:14:36 UTC-5 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Nie przesadzaj... Uważasz że pomysł żeby wszyscy jeździli tą samą stroną
    > drogi jest zły?

    Uwazam ze skoro odpisujesz na posty z gugla to jednak daje sie je w Twoim czytniku
    obejrzec, wyedytowac odpowiedz i wyslac. I jakos ci oczu nie wypalilo.

    Wiec takie uwagi jak wyzej zasluguja najwyzej na komentarz jaki wydzielilem z siebie.

  • 12. Data: 2020-10-03 12:09:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Oct 2020 01:05:57 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Wiec takie uwagi jak wyzej zasluguja najwyzej na komentarz jaki wydzielilem z
    siebie.

    Zatem bądź twórczy i oryginalny oraz nietuzinkowy i jeźdź po lewej
    stronie. Dopóki w coś nie walniesz będzie OK :)
    A jeśli nie zechcesz skorzystać z mojej rady, zastanów się nad czymś
    takim egzotycznym - "umowa społeczna".
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2020-10-03 18:31:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 3.10.2020 o 10:05, s...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > Wiec takie uwagi jak wyzej zasluguja najwyzej na komentarz jaki wydzielilem z

    Nie, stać zapewne na więcej. O, choćby tak:

  • 14. Data: 2020-10-06 14:23:43
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Tutaj możesz wszystko. Nikt Cie nie wyrzuci, nie ocenzuruje.

    Móc to może, ale czy osiągnie tym zamierzony efekt?

    --
    Dwie panienki lekkich obyczajow staraja się o prace w domu
    publicznym. Wlascicielka urzadzila egzamin wstepny. Po chwili jedna z

  • 15. Data: 2020-10-06 17:32:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 października 2020 o 14:23:46 UTC+2 Arnold Ziffel napisał(a):

> [...]
    > Dwie panienki lekkich obyczajow staraja się o prace w domu
    > publicznym. Wlascicielka urzadzila egzamin wstepny. Po chwili jedna z
    Nikt ci nie zabrania włażenia w dupę lokalnym ormowcom. Też nic nie osiągniesz bo oni
    chuja wiedzą. A jak się postawi na początku to będą czuli respekt.

  • 16. Data: 2020-10-06 19:48:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 6.10.2020 o 17:32, Zenek Kapelinder napisał:

    > A jak się postawi na początku to będą czuli respekt.

    No, tak jak czują respekt przed Tobą - podobnie jak czują respekt
    przed ciulikiem małym na Bałutach, gdy pobladły ze strachu przemyka
    wieczorową porą po Limance. A w internetach taki gieroj, że potrafi
    zacytować nawet stopkę razem z delimiterem.

    Motto: bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza.

  • 17. Data: 2020-10-06 21:29:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 października 2020 o 19:48:28 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    >
    > Motto: bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza.
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Ty czujesz jedynie respekt przed gospodarzem co cię na sprężynie do budy wiąże.

  • 18. Data: 2020-10-07 18:36:44
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > Cześć. Zaraz tam hejtu. Ale skoro jesteś nowy to powinieneś wiedzieć że
    > newsy to nie forum

    Kłamiesz jak najęty.

    Jak najbardziej grupa dyskusyjna to forum!!!

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2020-10-07 18:56:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2020 18:36:44 +0200, TomN napisał(a):

    > From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
    > Newsgroups: pl.misc.samochody
    > Subject: Re: Siema
    > Date: Wed, 7 Oct 2020 18:36:44 +0200
    >
    > Jacek Maciejewski w

    > Kłamiesz jak najęty.
    >
    > Jak najbardziej grupa dyskusyjna to forum!!!

    W zasadzie powinienem cię zignorować ale każdemu daję jedną szansę.
    Uzasadnij swoje twierdzenie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 20. Data: 2020-10-08 15:40:08
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Nikt ci nie zabrania włażenia w dupę lokalnym ormowcom.

    Normalne funkcjonowanie w jakiejś społeczności to nie jest włażenie w
    dupę, to po prostu zachowanie społeczne.

    --
    Z dumą szedłem przez miasto łapiąc spojrzenia przechodniów. Popularność?
    Nie. Uroda? Raczej nie. Włączona piła łańcuchowa w moich rękach? Być może...