  • 1. Data: 2020-09-24 17:53:13
    Temat: Siemens Logo - dostał 230AC na zasilanie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    230VAC poszło na zasilanie sterownika. Jest szansa
    jakoś go ożywić? Ma tam jakieś warystory albo inne zabezpieczenia
    na zasilaniu? Jeszcze go nie otwierałem, tak pytam może ktoś grzebał :>

    L.

  • 2. Data: 2020-09-24 18:01:21
    Temat: Re: Siemens Logo - dostał 230AC na zasilanie
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-24 o 17:53, Lisciasty pisze:
    > 230VAC poszło na zasilanie sterownika. Jest szansa
    > jakoś go ożywić? Ma tam jakieś warystory albo inne zabezpieczenia
    > na zasilaniu? Jeszcze go nie otwierałem, tak pytam może ktoś grzebał :>

    Jeśli to wersja 230V to wgrać program i będzie żył.
    W przeciwnym wypadku otwórz i pogrzeb w zasilaczu. Jest osobny.

    --
    Irokez